loading...
شرکت نوین داده اسپادانا
mohsenswa بازدید : 30 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

با توجه به افزایش ارتباطات بین افراد با زبان های مختلف و یا لزوم استفاده از کتاب ها، مقالات و سایت هایی که به زبان های دیگر منتشر شده اند، نیاز به داشتن یک دیکشنری و فرهنگ لغت جامع و کامل به خوبی مشهود است.Dictionary .NET برنامه کاربردی و بسیار مفیدی است می توانید از آن به عنوان یک فرهنگ لغت کامل در ترجمه واژه ها و تعاریف مختلف استفاده کنید.این دیکشنری قدرتمند بر مبنای Google Translate (مترجم گوگل) عمل می کند.

mohsenswa بازدید : 31 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

کار های سه بعدی و انیمیشن سازی از کار های سخت و نیاز به آموزش و دیدن دوره می باشد که اگر بخواهید به یک طرح خوب و مورد پسند عموم برسید باید وقت و هزینه زیادی صرف کنید که این مورد برای هرکسی قابل دسترس یا به صرفه نیست. BluffTitler iTV نرم افزاریست که در هنگام کار با آن به شما ثابت خواهد شد که دانستن علوم زمینه انیمیشن های سه بعدی برای ساختن انمیشن های زیبا و برابر با سلیقه شخصی شما ، در صورت وجود و استفاده از این نرم افزار، هیچ پایه و اساسی ندارد !! به کمک این نرم افزار پر قدرت می توانید منوهای زیبای تصویری را بر روی فیلم های خود به صورت دو بعدی و سه بعدی طراحی کرده و در هنگام پخش فایل ها دیگران را متعجب کنید. همچنین BluffTitler قادر است یک عنوان سه بعدی خیره کننده برای فایل ویدئویی شما طراحی کند.

mohsenswa بازدید : 53 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

NETGATE Spy Emergency نرم افزاری قدرتمند برای مقابله و حذف انواع جاسوس افزارها و تروجان ها و از بین برنده اسپم ها انجام پاکسازی مربوط به آنها می باشد. با این نرم افزار ابزارهای جاسوسی مانند spyware, trojans, adware, worms و spam دیگر بر روی ویندوز شما جایی نخواهند داشت. این نرم افزار از ۳ نرم افزار جداگانه تشکیل شده است که شامل حذف جاسوس افزار ، حذف تروجان ها و پاکسازی اسپم ها می باشد. این سه ابزار به کاربر کمک میکند که در دنیای پر از خطر آنلاین و آفلاین سیستمی پاک و بدون جاسوس را تجربه کند. این نرم افزار با شناسایی هزاران فایل مخرب با تکنولوژی های جدید میتواند انتخاب خوبی باشد. این نرم افزار با زیرنظر گرفتن زنده ویندوز تمامی اعمال فایل های مختلف را بررسی می نماید و موارد مشکوک را گزارش خواهد داد. همچنین با بررسی صفحات اینترنتی و کوکی ها از حملات جلوگیری خواهد کرد. آپدیت های منظم نرم افزار باعث می شود که نرم افزار دارای جدیدترین فایل های مخرب دنیا باشد. این نرم افزار از منابع سیستمی تا کمترین حد استفاده میکند و با دیگر نرم افزارهای معتبر آنتی ویروس نیز سازگاری کامل دارد. برای خواندن قابلیت های کلیدی نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

mohsenswa بازدید : 27 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

Backup4all یک نرم افزار حرفه ای برای ویندوز می باشد که توانسته در زمینه تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها جوایز متعددی را کسب کند. این نرم افزار با داشتن قابلیت هایی چون خودکار بودن عمل های پشتیبان گیری، پسورد گذاری و فشرده سازی و در نتیجه افزایش فضای هارد می تواند در زمینه حفظ امنیت فایل های با ارزش شما از خسارت های نسبی یا کلی به شما کمک به سزایی کند. این نرم افزار از تکنولوژی Zip64 نیز پشتیبانی می کند که به وسیله این قابلیت شما می توانید بک آپ هایی با حجمی بیشتر از ۴ گیگابایت در فرمت Zip بسازید. این نرم افزار با داشتن چهار نوع پشتیبان گیری از جمله پشتیبان گیری کامل، پشتیبان گیری مشتق گیری، پشتیبان گیری گام به گام و پشتیبان گیری انعکاسی از کاملترین نرم افزارهای پشتیبان گیری به حساب می آید.

mohsenswa بازدید : 31 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

KeyShot نام نرم افزار کاربردی برای رندر کردن مدل های از پیش طراحی شده می باشد . شما توسط این نرم افزار می توانید فایل های ۳ بعدی که توسط نرم افزارهای مختلف سه بعدی طراحی و مدل سازی کرده اید را در داخل نرم افزار وارد و شروع به تغییر رنگ ، تغییر جهت نمایش ، تغییر پس زمینه کرده و بسیاری تکنیک های و جلوه های متنوع این نرم افزار را روی آنها اعمال کنید. این نرم افزار محصولی از کمپانی Luxion میباشد .

mohsenswa بازدید : 25 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

USB Disk Security نرم افزار تقریبا نام آشنایست که همانطور که از نام آن مشخص است برای محافظت کامپیوتر در برابر انواع حافظه های usb می باشد. این محافظت شامل حذف ویروس های ورودی از پورت usb و همچنین قفل کردن پورت usb برای جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات می باشد. همانطور که میدانید ، نرم افزارهای آنتی ویروس در زمینه محافظت از پورت های usb دارای ضعف هایی هستند و برای رفع این نقص بایستی نرم افزاری مانند USB Disk Security روی ویندوز نصب شود. USB Disk Security میتوانید ویروس ها و فایل های مخربی که قصد دارند از طریق این درگاه وارد سیستم شوند را شناسایی و حذف کنند. این نرم افزار از انواع حافظه های usb نظیر USB Drive, USB Mass Storage Device, Flash Disk, flash Memory Card, Ipod, Removable Storage Media پشتیبانی میکند و آنها را پاکسازی می نماید. روی دیگر نرم افزار USB Disk Security قفل کردن پورت های usb برای جلوگیری از این مورد که هرکسی نتواند به اتصال حافظه usb اطلاعات داخل کامپیوترتان را کپی یا به سرقت ببرد. همچنین ابزاری های دیگری نیز در نرم افزار تعبیه شده است که برخی از آنها عبارت اند از Disk Cleanup برای پاکسازی هارد دیسک از اطلاعات زائد و Repair System برای رفع مشکلات معمول سیستم . این نرم افزار همچنین قابلیت آپدیت شدن را دارد که در مقایسه با نرم افزارهای مشابه این مورد کاملا بی نظیر است.

برنامه

mohsenswa بازدید : 29 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

Weather Watcher Live نرم افزاری عالی جهت بررسی هواشناسی است که با متصل شدن به نزدیک سرور هواشناسی منطقه جغرافیای کاربر ، اطلاعات کاملی از آب و هوا و اقلیم آن منطقه ارائه خواهد داد. دسترسی سریع به شرایط آب و هوایی محلی خود، پیش بینی ساعات روز، پیش بینی روزانه، هشدار شدید، و نقشه ها بر روی هر کامپیوتری امکان پذیر خواهد بود. دیگر نیازی نخواهید داشت که منتظر اخبار هواشناسی بمانید و روزنامه ها را مطالعه کنید ، بسیار ساده نرم افزار را اجرا خواهید کرد و اطلاعات روزانه و روزهای آینده را بررسی خواهید کرد. با متصل شدن به سرورهای هواشناسی بالاترین و پایین ترین دمای آن روز را خواهید داشت و این دما ذخیره شده تا بتوانید در هفته های آینده آب و هوا را آنالیز کنید. اگر به جزئیات بیشتری احتیاج دارید ، مثلا دمای ساعات مختلف یک روز ، بازهم این امکان فراهم شده است و میتوانید ساعات یک روز را نیز هواشناسی کنید! با وجود نقشه های Radar Map نیز میتوانید باران و برف و طوفان ها را نیز قبل از نزدیک شدن به محل زندگیتان مشاهده کنید. همچنین با این نرم افزار میتواند باد ها را نیز بررسی کنید و جهت آنها را مشاهده کرده و اطلاعات بدست آورید.

برنامه

mohsenswa بازدید : 29 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

WinArchiver نرم افزاری بسیار توانمند و پر کاربرد برای کسانی است که با انواع فایل های فشرده نظیر  ZIP, RAR, ISO, 7Z, CAB, TAR و GZIP سرکار دارند می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت فایل های فشرده سازی شده که در ادامه مطلب تمامی فرمت ها را نام برده ایم، میتواند فرایندهای زیادی را روی آنها انجام دهد. ساده ترین فرایند خروج از حالت فشرده سازی شده تمامی فرمت های فایل های فشرده و همچنین ویرایش آنها و قرار دادن پسورد و همچنین قابلیت مهم mount کردن آنها به صورت درایو مجازی می باشد. توانایی تقسیم کردن فایل های فشرده سازی شده به چند فایل جداگانه که امروزه متداول شده است و بسیار دیده می شود هم توسط این نرم افزار انجام می شود.  قابلیت تهیه فایل های ایمیج (iso) از روی لوح های فشرده cd و dvd و همچنین رایت فایل های ایمیج روی لوح فشرده نیز از دیگر امکانات نرم افزار می باشد. قابلیت قرار دادن پسورد برروی فایل های فشرده نیز امکان پذیر می باشد.

برنامه

mohsenswa بازدید : 21 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

RealPlayer اولین محصولی است که فناوری جدید هارمونی انقلابی Real را بصورت کامل در خود گنجانده است. این نرم افزاراین امکان را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند موزیکهایی را که قابل پخش برروی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod می باشند را دانلود نمایند. این نرم افزار تنها پخش کننده چندرسانه ای دیجیتال می باشد که شما برای یافتن و دانلود موزیکهای جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپ ها و استفاده کامل از مزیتهای سرگرمی دیجیتال خود بدان نیاز دارید. RealPlayer محیط کاربری تعاملی ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا مجموعه فایلهای چندرسانه ای خود را بهتر بتوانید مدیریت نمایید.

fvkhli

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو