loading...
شرکت نوین داده اسپادانا
mohsenswa بازدید : 71 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (1)

باید بدانید جذب آهن موجود در گوشت‌ها از جذب آهن موجود در سبزی‌ها بیشتر است.

به‌طورکلی، زمانی که گوشت یا مرغ می‌پزد، بخشی از ریزمغذی‌های آنها وارد آب غذا می‌شود و بخشی از آن هم داخل بافت گوشت باقی می‌ماند بنابراین افرادی که آب گوشت یا مرغ می‌خورند، بخشی از مواد مغذی آن را دریافت می‌کنند و به بدن آنهایی هم که فقط خود گوشت یا مرغ را مصرف می‌کنند، بخشی دیگر از ریزمغذی‌ها می‌رسد. درواقع، افرادی می‌توانند از دریافت کامل تمام ریزمغذی‌های گوشت‌ها در بدنشان مطمئن باشند که هم خود گوشت را می‌خورند و هم آب گوشت یا خورش را. بقیه در ادامه مطلب
mohsenswa بازدید : 77 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

بینی یکی از مهم ترین اعضای بدن در حفظ سلامت است که دارای فیزیولوژی بسیار پیچیده ای است و وظایفی از قبیل حس بویایی، تنظیم دما، تنظیم رطوبت، تصفیه ذرات هوا و ایفای نقش در تکلم را به عهده دارد.

بقیه در ادامه مطلب

mohsenswa بازدید : 60 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)
مصرف کالری بالا و کاهش فعالیت بدنی سبب چاقی و افزایش چربی شکمی می شود از طرفی با افزایش سن در اثر پیری توده عضلانی کاهش یافته و مصرف کالری بالا سبب افزایش چربی شکمی می شود زنان نیز با افزایش سن سطح هورمون استروژن در آنها کاهش یافته و چربی در بدن آنها توزیع می شود مشکل چربی شکم این است که فقط به لایه اضافی در زیر پوست محدود نمی شود و شامل چربی احشایی نهفته درون شکم و تجمع اطراف ارگان های داخلی هم می شود و چربی احشایی سبب مشکلات سلامتی و به مراتب خطرناک تر از چربی زیر پوست است.
♥بقیه در ادامه مطلب♥
mohsenswa بازدید : 56 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

چگونه می توان افزایش وزن پیدا کرد؟ افراد بسیاری هستند که در نمودار وزن، دارای یک وزن متعادل می باشند، اما احساس سلامتی ندارند.
کاهش وزن زیاد، به همان اندازه افزایش وزن بیش از حد، می تواند مشکلاتی را در بدن به وجود آورد. اگر کاهش وزن شما بیش از حد است، در معرض کمبود مواد مغذی می باشید و این خود دلیلی است برای ابتلا به کم خونی ، پوکی استخوان ، بیماری های پوستی، ضعف عضلانی، پریشانی، اضطراب، تنبلی و بالاخره خستگی بیش از حد.

♥بقیه در ادامه مطلب♥

mohsenswa بازدید : 52 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

حالت معمول خوابیدن افراد می تواند باعث ایجاد کمر درد شود. همچنین نحوه خوابیدن تاثیر زیادی بر روی کمر درد فعلی بیمار دارد. خواب خوب می تواند آن را کاهش داده و خواب بد می تواند باعث درد و کلافگی شما در طول روز بعد شود. در بعضی موارد حادتر این احتمال وجود دارد که به خاطر الگوی اشتباه خوابیدن در طی شب کمر درد های شدید به سراغ شما بیاید و باعث شود تمام شب شما را بیدار نگه دارد.

حالت معمول خوابیدن افراد می تواند باعث ایجاد کمر درد شود. همچنین نحوه خوابیدن تاثیر زیادی بر روی کمر درد فعلی بیمار دارد. خواب خوب می تواند آن را کاهش داده و خواب بد می تواند باعث درد و کلافگی شما در طول روز بعد شود. در بعضی موارد حادتر این احتمال وجود دارد که به خاطر الگوی اشتباه خوابیدن در طی شب کمر درد های شدید به سراغ شما بیاید و باعث شود تمام شب شما را بیدار نگه دارد.

mohsenswa بازدید : 53 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

اگر فکر می‌کنید ناتوانی جنسی دارید بخوانید
امروزه با افزایش آمار انواع بیماری‌ها، استرس‌ها و تنش‌ها، مشکلات جنسی نیز روز به روز بیشتر دیده می‌شود. این موضوع باعث شده مصرف داروهای ناتوانی جنسی در جامعه و به‌خصوص آقایان بیش از هر زمانی افزایش پیدا کند..
از طرفی خجالت و شرمندگی باعث می‌شود افراد به صورت مخفیانه از این داروها استفاده کرده و حتی موضوع را از پزشک خود پنهان کنند و از سوی دیگر این کار می‌تواند جان شان را به خطر بیندازد! اگر می‌خواهید با منافع و مضرات ۳ داروی شایع سیلدنافیل(ویاگرا)، تادالافیل و واردنافیل آشنا شوید حتما این مقاله را بخوانید.

mohsenswa بازدید : 50 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

پنج روش ساده برای افزایش قدرت مردانگی
کمبود هورمون تستوسترون علاوه بر کاهش حجم توده عضلانی و تراکم استخوان می تواند تمایل جنسی را به شدت کم کند. بررسی های جدید دانشمندان نشان دهنده ی آن است که کاهش هورمون تستوسترون می تواند احتمال بروز سرطان پروستات،  و هم چنین بیماری قلبی و مرگ زود هنگام را به شدت افزایش دهد.شما میتوانید با مطالعه پنج روش که در ادامه مطلب به آن ها اشاره شده است جلوی کاهش این هورمون را بگیرید

 

|برای اطلاعات یبشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید|

mohsenswa بازدید : 56 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

سرگیجه (Dizziness) واژه ای است که اغلب برای تعریف دو احساس مختلف بیان می‌شود. تعریف دقیق از سرگیجه و چیزی که شما به آن سرگیجه می‌گویید بسیار مهم است، چراکه به شما و پزشکتان در شناسایی مشکل کمک می‌نماید. سرگیجه به دو نوع احساس سبکی سر و سرگیجه(دوران سر یا Vertigo) تقسیم می‌شود.

انواع سرگیجه
احساس سبکی سر، احساسی است که موقع رخ دادن آن شما فکر می‌کنید دارید می‌افتید و یا غش می‌کنید. هرچند شما احساس گیجی می‌کنید، اما احساس نمی‌کنید که شما و اطراف شما در حال حرکت اید. احساس سبکی سر معمولا با دراز کشیدن بهبود یافته و یا کاملا از بین می‌رود. اگر احساس سبکی سر شدید شده ممکن است باعث احساس غش کردن و یا سنکوپ شود. بعضی اوقات هنگام سرگیجه شما ممکن است، دچار حالت تهوع و یا استفراق شوید

mohsenswa بازدید : 49 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

چربی های دور کمر و ظاهر بدی که این چربی های اضافه به ترکیب بدن می دهند، ممکن است برای بسیاری از افراد آزار دهنده باشند. احتمالاً همه افراد دوست دارند کمری باریک، زیبا و منعطف داشته باشند. چنین خصوصیاتی علاوه بر اینکه نشان سلامتی فرد به حساب می آیند، مسلماً در ترکیب بندی بدن هم تاثیر گذار خواهند بود.

 

اما اگر شما هم یکی از افرادی هستید که از ترکیب کمر و پهلوهای خود راضی نیستید، دیگر نگران نباشید. برای رسیدن به اندام مورد نظر خود، کافی است در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

mohsenswa بازدید : 49 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

معمولا باید یک لایه نازک ۱/۰میلی‌متری از کرم روی پوست قرار گیرد. بعضی‌ها معتقدند هرچه بیشتر کرم استفاده شود، بهتر است اما این کار فایده ندارد و اثر کرم را افزایش نمی‌دهد. تقریبا یک گرم از کرم را می‌توان برای سطحی حدود ۱۰در۱۰ سانتی‌متر از سطح پوست استفاده کرد اما یک گرم یعنی چقدر؟ استفاده از «واحد بندانگشت» که بعضی از افراد به آن عادت دارند، برای مشخص کردن مقدار کرم موردنیاز نواحی مختلف بدن مناسب است.

یک واحد بندانگشت یعنی مقدار کرمی که از یک تیوب کرم با قطر دهانه خروجی ۵ میلی‌متر خارج شود و روی بند اول انگشت اشاره یک فرد بالغ قرارگیرد. این مقدار تقریبا برابر نیم گرم است. (مقدار کرم لازم برای پوشاندن یک دست، یک واحد بندانگشت است و برای یک کف دست، نصف واحد بندانگشت نیاز است.) نکته مهم دیگر، تفاوت کرم، پماد و لوسیون است. کاربرد هر یک از این ۳ تفاوت اساسی دارد. لوسیون و کرم، نوعی امولسیون، یعنی مخلوط آب و روغن هستند.

اگر مقدار آب یشتر باشد، به آن لوسیون و اگر مقدار روغن بیشتر باشد، به آن کرم می‌گویند، اما چون آب و روغن به راحتی با هم ترکیب نمی‌شوند، در تهیه کرم‌های آرایشی-بهداشتی ماده سومی که حل‌کننده است، اضافه می‌کنند اما این ماده حلال ممکن است چربی‌های خود پوست را هم حل کند. به همین دلیل بعد از استفاده از برخی کرم‌ها، گاهی احساس سوزش می‌کنیم. به‌خصوص اگر صورت کمی تحریک‌شده و تحت‌درمان با داروهای لایه‌بردار باشد.

اما پمادها، روغن‌های نیمه جامد هستند که فاز آبی ندارند و دچار آلودگی میکروبی نمی‌شوند و نیاز به اضافه کردن مواد نگهدارنده به آنها نیست. با وجود همه این همه حسن، چون پمادها خیلی چرب هستند، استفاده از آنها خیلی خوشایند نیست و فقط به عنوان دارو مصرف می‌شوند زیرا داروهای موضعی در قالب پماد بهتر اثر می‌کنند. معروف‌ترین پماد، وازلین است که با یک پوشش قوی، مانع تبخیر آب پوست می‌شود و رطوبت آن را حفظ می‌کند.

mohsenswa بازدید : 31 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود اهنگ فوق العاده زیبای خوشحالم با صدای میلاد باران

دانلود اهنگ جدید میلاد باران به نام خوشحالم با لینک مستقیم 

ترانه : مریم اسدی ، موزیک : میلاد باران ، تنظیم : کوروش صیفوری

 

Download New Music Milad Baran Khoshhalam

mohsenswa بازدید : 131 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود اهنگ فوق العاده زیبای کاناپه با صدای سعید مدرس

دانلود اهنگ جدید سعید مدرس به نام کاناپه با لینک مستقیم

ترانه و موزیک : امیر حسن زاده ، تنظیم : سعید مدرس

 

Download New Music Saeed Modarres Kanapeh

mohsenswa بازدید : 34 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود اهنگ فوق العاده زیبای چشمای رویایی با صدای زانیار خسروی 

دانلود اهنگ جدید زانیار خسروی به نام چشمای رویایی با لینک مستقیم

موسیقی: زانیار و امیر میلاد , تنظیم: زانیار و امیر میلاد , میکس و مسترینگ: سیروان خسروی

Download Music Xaniar – Cheshmaye Royayi

mohsenswa بازدید : 26 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود اهنگ فوق العاده زیبای شمالیها با صدای امید جهان

دانلود اهنگ جدید امید جهان به نام شمالیها با لینک مستقیم

شعر: حمید منفی , موسیقی: حمید منفی , تنظیم: سعید ساشا , میکس و مسترینگ: محمد کلهر

 

Download Music Omid Jahan – Shomaliha

mohsenswa بازدید : 25 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود اهنگ فوق العاده زیبای بارون با صدای مهدی احمدوند

دانلود اهنگ جدید مهدی احمدوند به نام بارون با لینک مستقیم

آهنگ و تنظیم : میلاد ترابی ، ترانه : مهرزاد امیرخانی

Download Music Mehdi Ahmadvand – Baroon

mohsenswa بازدید : 40 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود اهنگ فوق العاده زیبای درد دیریت با صدای پویان مختاری 

دانلود اهنگ جدید پویان مختاری به نام درد دیریت با لینک مستقیم

شعر: پویان مختاری موسیقی: پویان مختاری تنظیم: امین طهماسبی

Download Music Pooyan Mokhtari – Darde Dirit

mohsenswa بازدید : 26 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود اهنگ فوق العاده زیبای کعبه دلها با صدای علی زند وکیلی 

دانلود اهنگ جدید علی زند وکیلی به نام کعبه دلها با لینک مستقیم

 

Download Music Ali Zand vakili – Kaabe Delha

mohsenswa بازدید : 35 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود اهنگ فوق العاده زیبای فکر نکن ببخشمت با صدای امیر خانی

دانلود اهنگ جدید امیر خانی به نام فکر نکن ببخشمت با لینک مستقیم

 

Download Music Amir Khani – Fekr Nakon Bebakhshamet

mohsenswa بازدید : 32 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود اهنگ فوق العاده زیبای مرد با صدای امیر تتلو

دانلود اهنگ جدید امیر تتلو به نام مرد با لینک مستقیم

ترانه و آهنگ: امیر تتلو  , تنظیم: نادر کوهستانی

Download Music Amir TaTaloo – Mard

mohsenswa بازدید : 29 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

با Waterfall Live Walpaper آبشاری در گوشی اندرویدی خود راه بیاندازید! با دانلود و نصب این برنامه جان تازه ای به گوشی اندرویدی خود ببخشید و صحنه هایی زیبا از طبیعت بکر ( آبشار, طلوع خورشید, رود خانه, غروب, جنگل سرسبز و کوه ) به ارمغان می آورید.با گذاشتن دستتان بر روی صفحه حباب ایجاد کنید و با صدای زیبای آبشار خو بگیرید.برای اجرای این لایو والپیپر به اندروید ۲.‍۲ و بالاتر نیاز دارید.

mohsenswa بازدید : 35 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

Vire Launcher Premium به شما اجازه می دهد تا از یک تم کاملا بر اساس نیازهای شخصی شما لذت ببرید! این تم سریع، دوستانه و روان باعث می شود تا گوشی اندروید شما هرچند که قدیمی باشد، بسیار به روز و حرفه ای به نظر برسد. این تم جلوه های ویژه ۳بعدی را به تمامی گوشی های موبایل تحت اندروید عرضه می نماید. از ویژگی های این تم می توان به شخصی سازی تم، فولدرهای متناسب با نیاز شما، تغییر سایز اجزای تم به طور حرفه ای و … اشاره نمود. شما برای اجرای این تم نایز به اندروید ۲.۲ به بالا دارید.

mohsenswa بازدید : 26 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار SquareHome یک لانچر برای گوشی‌های اندروید است که محیط موبایل شما را شبیه به محیط Windows 8 می‌کند. امکان ایجاد کاشی‌ها یا Tileهای معروف در Windows 8 برای اپلیکیشن‌ها یا ویجت‌های شما وجود دارد. می‌توانید اندازه‌ی کاشی‌ها را تغییر دهید و جای آن‌ها را نیز در صفحه مشخص کنید. لطفاً‌ توجه کنید برای نصب این لانچر نیاز به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

mohsenswa بازدید : 44 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار Stormfly یک ابزار کارآمد برای مشاهده‌ی وضعیت آب و هوا در محلی که شما هستید، است. Stormfly در اصل یک Live Wallpaper است. اما این نرم‌افزار جدای از این کار، متناسب با مکان و شرایطی که شما در آن قرار دارید یک عکس با کیفیت دانلود کرده و آن را به‌عنوان Wallpaper موبایل شما قرار می‌دهد. در طول روز و با تغییرات شرایط جوی، این والپیپر نیز تغییر خواهد کرد و شرایط مختلف جوی و همچنین لحظه‌های گوناگون همانند طلوع و غروب خورشید در قالب یک والپیپر زیبا همیشه در جلوی چشمان شما خواهد بود. همچنین قابلیت نمایش دمای هوا در شرایط فعلی در قسمت Notification bar نیز وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

mohsenswa بازدید : 161 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه‌ی Vibe – Icon Pack شامل بیش از ۱۳۵۰ آیکون و ۱۰ والپیپر HD است و هر هفته (جمعه‌ها) اطلاعات و محتویات آن به‌روز‌رسانی می‌شود. همچنین این پک از لانچرهای متعددی پشتیبانی می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۴ و بالاتر نیاز دارید.

mohsenswa بازدید : 29 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

لایو والپیپر فیلم محبوب مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ را برای گوشی های آندروید آماده کرده ایم .بیش از ۲۰ تصویر زمینه زیبا و شگفت انگیز در این مجموعه وجود داشته که می توانید آن ها را در صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید . برای استفاده از این والپیپر در منو و در قسمت Wallpapers به Live Wallpapers بروید. برای اجرای این برنامه نیاز به اندروید ۲.۱ و بالاتر دارید.

mohsenswa بازدید : 30 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

اگر به دنبال یک تم بسیار شیک و زیبا برای اسمارت فون اندرویدی خود هستید پیشنهاد دانلود ها استفاده از VIPER – Go Apex Nova theme میباشد ، از قابلیت های این تم میتوان به ظاهر فوق العاده زیبا مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با گذشت مدت ها زمان از انتشار آن و علی رغم پولی بودنش دارای امتیاز ۴٫۹ از ۵٫۰ میباشد.در این تم بیش از ۱۰۰۰ آیکون با کیفیت HD و همچنین ۷ والپیپر بسیار زیبا و با کیفیت نیز در این پوسته قرار داده شده. این تم بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

mohsenswa بازدید : 32 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

Energy Flow Live Wallpaper لایو والپیپر جذابی است که تا به امروز منتشر شده است سادگی و وجود ۶۴ نوع ترکیب رنگ بندی برای انرژی های آزاد شده آن را برای هر سلیقه ای جذاب کرده است .در والپیپر Energy Flow Live Wallpaper قادر خواهید بود تصاویر و رنگ خط های موجود که به انرژی تلقی می شوند را شخصی سازی کنید و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. همچنین حساسیت و واکنش به لمس نیز از ویژگی های برترین این لایو والپیپر محسوب می شود. این لایو والپیپر بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

mohsenswa بازدید : 37 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

در دنیای دریایی که متعلق به خودتان است شناور شوید، دنیایی که در دستگاه اندروید شما جریان دارد! زندگی در آبهای متلاطم و محیط های زیبایی دنیای زیر دریا را تجربه کنید !Ocean یک برنامه ی زیبا و ارامش بخش میباشد که به تازگی با کیفیت HD برای اندروید عرضه شده است! با استفاده از این برنامه میتوانید به زیر اقیانوس سفر کرده و علاوه بر ماهی ها و سایر ابزیان کشتی های غرق شده در اقیانوس را مشاهده و از انها لذت ببرید. در این والپیپر زنده ی جذاب محیط را بر اساس میل خود تنظیم کنید به طور مثال “Shark Pack” کوسه ی سفید، کوسه ی سرچکشی و قفس کوسه و غواص را در بر دارد. برای اجرای این لایو والپیپر به اندروید ۲.‍۲ و بالاتر نیاز دارید.

mohsenswa بازدید : 29 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

با Storm Live Wallpaper می توانید پس زمینه گوشی اندروید خود را طوفانی کنید و گوشی خود را از یک نواختی در آورید ! از قابلیت های کلیدی Storm Live Wallpaper میتوان به ۱۰ لایو والپیپر متفاوت ، گرافیک اچ دی ، سازگاری با ۹۹% گوشی های اندرویدی ، غیر فعال شدن لایو والپیپر در هنگام کار نکردن با گوشی و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این لایو والپیپر به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

mohsenswa بازدید : 30 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

همانطور که تعداد عاشقان موسیقی بیشتر می شود، بنیانگذار OwnPhones و CEO ItamerJobani وقتی شنیدند که گوشی های تلفن در حین فعالیت های ورزشی می افتد ترسیدند. او یک تیم از برنامه نویسان متخصص، مهندسان الکترونیک، مدل سازان 3D و طراحان صنعتی را جمع کرده و تلاش کرد تا گوشی های تلفن وایرلس مناسب مصرف کننده تهیه کند. طراحی پرت کننده ی شخصی از دوشاخه های ساده گرفته تا زیورآلات مزین قطعاً تأثیرگذار خواهند بود.


mohsenswa بازدید : 34 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

روبات های انسان نما همچنان در حال پیشرفت هستند و آسیموی هوندا نیز یکی از آن هاست. اولین روبات دوپای هوندا در سال 1986متولد شد و تا کنون مدل های پس از آن پیشرفت زیادی داشته اند. امروزه آخرین نسخه ی ارائه شده ی آن خودکار، هوشمند و پاسخگو است. افزایش اطلاعات در علم رباتیک و توانایی نشر آن منجربه گسترش روبات های انسان نما شده است. روبات هایی همچون 3D-printed Poppy و German Aerospace Center’s TORO اخیراً ساخته شده اند اگرچه تعداد کمی از آن ها نزدیک به 30 سال میراث هوندا آسیمو را دارند.

بقیه در ادامه مطلب

mohsenswa بازدید : 39 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

از ساعت های هوشمند گرفته تا حلقه های متصل ( connected rings )؛ مردم به دنبال راهی برای تلفیق و ادغام و یکپارچه سازی کامپیوترهای پوشیدنی با لوازم جانبی روزمره خود هستند. سهولت این هایپر-اتصال توسطWill Miller کارآفرینی در بندر سیدنی مطرح شد کسی که یک کمپین کمک های مالی اجتماعی را برای کلاه بیسبالی با قابلیت بلوتوث که امکان کنترل صوتی دستگاه های جفت شده (pair) را می دهد، راه انداخت.

mohsenswa بازدید : 33 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

با توجه به اینکه کاربران جیمیل روز به روز بیشتر می شوند، و حتی برخی از افراد دارای اکانت های مختلفی می باشند! از طرفی کاربران بیشتر بهدستگاه های هوشمند همراه نظیر تبلت و گوشی ها روی آورده اند گوگل برای حفظ این کاربران نظیر بسیاری از شرکت ها باید تدابیر دیگری می اندیشید و اپلیکیشن Gmail یکی از بهترین تصمیمات آن ها بود که مدت هاست تولید و ارائه شده است.

بقیه در ادامه مطلب

mohsenswa بازدید : 29 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

سربند Fove که مجهز به صفحه نمایش است امکانات تکنولوژی ردیابی چشمی را گسترش می دهد.

به سال 2011 برمیگردیم، گوگل امتیاز سیستم رمز گشایی Google Glass را گرفت که این سیستم قابلیت استفاده از تکنولوژی ردیابی چشمی را داشت. راه اندازان Fove در توکیو بر این باورندکه ترکیب سربند مجهز به صفحه نمایش (HDM) و تکنولوژی ردیابی چشمی کاربردهای گسترده تری دارد و فقط چنین دستگاه ها با هدف بازار مصرف کننده کار می کنند. ظاهرا با شرکت مایکروسافت توافق شده که در اوایل این ماه سرمایه گذاری تسریع کننده ای در لندن داشته باشند.

بقیه خبر در ادامه مطلب

mohsenswa بازدید : 26 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

حتما می دانید که Private Tab امکانی است که در مرورگر فایرفاکس برای حالت خصوصی ارائه می شود! بدین معنی که شما هر بار بخواهید به سایتی بروید که نخواهید کوکی هایی از شما ثبت شود، یا اینکه تراکنش های مالی ای انجام دهید که اطلاعاتتان ثبت نشود از Private Tab استفاده می کنید! کافیست روی علامت فایرفاکس راست کلیک کنید و این گزینه را انتخاب کنید! البته در مرورگرهای دیگر هم این امکان با نام های دیگری وجود دارد.

اما اگر شرایط وب گردی شما به گونه ای است که باید از اطلاعاتتان مراقبت کنید و یا اینکه تمام وب گردی های تان را در کافی نت انجام می دهید خوب است این پنجره بیشتر و بهتر در دسترس شما قرار گیرد!

افزونه Private Tab که برای فایرفاکس طراحی شده است به شما کمک می کند که بتوانید در حالت عمومی فایرفاکس، حالت خصوصی را باز کنید!

اگر آخرین نسخه فایرفاکس را نصب کرده اید بخش منو ها و تنظیمات را اگر باز کنید Private Tab را به صورت زیر مشاهده می کنید:

mohsenswa بازدید : 29 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

از لنزی که حس لامسه را به قرنیه می برد تا یک حلقه پرینت شده سه بعدی که متن را با صدای بلند (در زمان واقعی) می خواند، پیشرفت هایی در تکنولوژی راه های مبتکرانه ای را برای استفاده از محتوای چاپ شده در افرادی که مشکل بینایی دارند، باز کرده است.

محققانی از دانشگاه کرتین استرالیا، یک دستگاه خواننده ارزان قیمت معرفی کرده اند که اطلاعات گرافیکی را پردازش کرده و به نابینایان اجازه می دهد تا اسنادی مانند صورت حساب، فیل PDF و نامه های بانکی و گرافیکی را تحلیل کنند.

بقیه در ادامه مطلب

mohsenswa بازدید : 33 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

مطابق اخبار منتشر شده، مریخ نورد کاوشگر ناسا دومین سال حضور خود در مریخ را جشن می گیرد. در 5 آگوست 2012 ساعت pm10:30 (6 آگوست، GMT5:31 ) PDT فضا پیمای بدون سرنشین ، در دهانه گیل در بردبری فرود آمد و برای ماموریتی چندساله در جستجوی مناطقی که می تواند یا ممکن است در آن حیات وجود داشته بتشد ، شروع به کار کرد و اکنون آماده است تا برای سه سال این کار را ادامه دهد.

بقیه در ادامه مطلب

mohsenswa بازدید : 25 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

مشکلی که سالهاست وجود داشته است؛ شما می خواهید در عکسی باشید که توسط گوشی هوشمند خودتان به طور اتوماتیک گرفته اید اما تکیه گاهی برای قرار دادن گوشی خود نداشته اید یا نمی توانستید مشاهده کنید که عکس شما چگونه خواهد شد.

به ادامه بروید

mohsenswa بازدید : 27 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

اگر تا به حال در یک لابراتوار کا رکرده اید ؛ یا حتی فقط آن را در تلویزیون دیده اید و با موارد مهم آن جزعمل پایپت آشنایی دارید ، برای آسان تر کردن کار و کاهش خطاهای موجود ، تیمی در موسسه وایتهد MIT ، iPepet راطراحی کرده اند که اپلیکیشنی برای آی پد است که به صورت تصویری پایپتر ها در کارشان راهنمایی میکند.

ادامه مطلب بروید

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو