loading...
شرکت نوین داده اسپادانا
mohsenswa بازدید : 30 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیامی نسبت به خداحافظی علی کریمی واکنش نشان داد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال می‌تواند در کمتر از 24 ساعت به تیتر یک وبسایت AFC تبدیل شود. خداحافظی یکی از بزرگترین بازیکنان قرن فوتبال قاره کهن، بهانه‌ای شد برای نامه‌نگاری هفته‌نامه تماشاگران امروز با مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا. داتو آلکس سوسی، دبیرکل AFC، بعد از گذشت دو روز، با جملاتی موضع کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره خداحافظی جادوگر فوتبال ایران را بیان کرد:

 

آن چیزی که علی کریمی برای فوتبال آسیا به ارمغان آورده، فوق‌العاده است. نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر آسیا و حتی فراتر از آن، درخشش او در زمین فوتبال مورد تحسین بسیاری قرار گرفت. درون زمین، او یک جادوگر بود و با شایستگی عنوان بهترین بازیکن سال 2004 آسیا را به دست آورد. با حضور موفقیت‌آمیزش در باشگاههای بزرگ اروپایی مثل بایرن‌مونیخ و شالکه 04 او به جمع بازیکنان حرفه‌ای نخبه فوتبال آسیا که در خارج از این قاره بازی کرده‌اند، پیوست.

 

تیم ملی فوتبال ایران و هوادارانش همواره دلتنگ او خواهند بود اما من مطمئن هستم کریمی بار دیگر و این‌بار در قامتی نو به فوتبال باز خواهد گشت و به خدماتش به فوتبال، ورزشی که به کمک آن توانست محبوب همگان در سرتاسر قاره آسیا شود، ادامه خواهد داد.

 

بهترین‌ها را برای او آرزو دارم.

mohsenswa بازدید : 26 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

اسامی داوران هفته سوم لیگ برتر از سوی کمیته داوران اعلام شد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سایت فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته سوم را به این شرح اعلام کرد:

پنجشنبه 93/5/23

سپاهان- استقلال – ساعت 19:15 - ورزشگاه فولادشهر اصفهان

علیرضا فغانی – محمدرضا ابوالفضلی – سعید علی نژادیان – رضا کرمانشاهی – ناظر: خداداد افشاریان

سایپا- گسترش فولاد تبریز - ساعت 18 - ورزشگاه انقلاب کرج

در ادامه

mohsenswa بازدید : 33 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

کارلوس کی‌روش منتظر پاسخ کفاشیان برای حضورش در ایران و امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال است.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کارلوس کی‌روش پس از مذاکره و توافق با فدراسیون فوتبال برای تمدید قراردادش به خارج از کشور رفت و قرار شد برخی تعاریف حقوقی مفاد قراردادش را با وکیلش چک کند و نظرش را برای فدراسیون ارسال کند. اینها مواردی بود که فدراسیون روی آن حساسیتی نداشت.

 

اما کی‌روش اخیرا تمام نظرات خود را برای فدراسیون ارسال کرده و در حال حاضر منتظر تایید نهایی علی کفاشیان رییس فدراسیون است تا به ایران بیاید و این قرارداد را امضا کند.

 

کفاشیان تاریخ‌های متفاوتی را از زمان بازگشت کی‌روش اعلام کرده، اما فعلا قرار است کی‌روش در روزهای پایانی مرداد به ایران بازگردد.

 

اکنون کی‌روش منتظر آماده شدن قرارداد و حضور در ایران و شروع کارش است و همه چیز منوط به پاسخ کفاشیان و تهیه بلیت برای سرمربی تیم ملی توسط فدراسیون است تا همکاری جدید آغاز شود.

mohsenswa بازدید : 44 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید اگر مصدومیت بختیار رحمانی بیش از 6 یا 7 ماه طول بکشد احتمال دارد این بازیکن از لیست باشگاه خارج شود چرا که مسئله مهم، منافع باشگاه است.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل راه آهن تهران با تاکید بر اینکه یکی از دلایل حضور من در این باشگاه وجود بختیار رحمانی بود، اظهار کرد: یکی از دلایل انتخاب باشگاه فولاد توسط من بختیار رحمانی بود اما اگر مصدومیت این بازیکن 6 یا 7 ماه طول بکشد احتمال دارد که از لیست باشگاه خارج شود. آنچه در مورد بختیار قطعی است، آسیب دیدگی جدی اوست و ما پس از بررسی مرتبط با او بهترین تصمیم را برای باشگاه خواهیم گرفت.

بقیه خبر در ادامه مطلب

mohsenswa بازدید : 26 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از اخطار به سید مهدی رحمتی خبر داد و گفت: رحمتی و نکونام باید به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آمده و چنانچه دلیل و مدرکی برای اظهارات‌شان دارند ارایه دهند.

 

علی اکبر محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره موضوع دعوت از بعضی بازیکنان سابق استقلال به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره مصاحبه‌هایی که علیه امیر قلعه‌نویی انجام داده بودند، اظهار کرد: این سه بازیکن ایمان موسوی، سید مهدی رحمتی و جواد نکونام بودند که موسوی یکشنبه به کمیته آمد و در بخش تحقیقات اظهاراتش را به صورت مکتوب عنوان کرد. در بخش تحقیقات کمیته اخلاق سه نفر از قضات ما حضور دارند و اظهارات اشخاص را دریافت و بررسی می‌کنند. بنده هم هنوز صحبت‌های موسوی را نخوانده‌ام.

بقیه خبر در ادامه

مهدی بازدید : 32 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
تیم دانشگاه شریف در دیداری دوستانه تیم دانشگاه تهران را شکست داد.

دیدار دوستانه میان تیم‌های پیشکسوتان فوتسال دانشگاه شریف و دانشگاه تهران در سالن استاد جباری دانشگاه شریف برگزار شد که در پایان تیم دانشگاه شریف موفق شد با نتیجه‌ سه بر دو حریف خود را شکست دهد.

محمدرضا حیدریان، کاپیتان سابق تیم فوتسال و رحمان رضایی مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران در ترکیب تیم فوتسال دانشگاه تهران حضور داشتند و همچنین علی دایی و عادل فردوسی‌پور برای تیم فوتسال دانشگاه شریف در این دیدار به میدان رفتند.

زننده یکی از گل‌های دانشگاه شریف علی دایی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بود. این مسابقه حاشیه‌های داشت که به شرح زیر است:

* در حالی که قرار بود بازی راس ساعت 12:00 آغاز شود به دلیل حضور تاخیر علی دایی و عادل فردوسی‌پور از ساعت 13:20 آغاز شد.

* ورود دایی و فردوسی‌پور به سالن با تشویق شدید هواداران همراه بود. طرفداران خواستار بازی فردوسی‌پور در این دیدار بودند و شعار "عادل برو داخل" سر دادند که او در جواب گفت از ناحیه پا مصدوم هستم و تنها به عنوان تماشاگرنما در این جا حضور دارم. البته فردوسی‌پور در نیمه دوم این بازی و پس از درخواست زیاد هواداران وارد میدان شد و به بازی پرداخت.

* قبل از این دیدار عده‌ای از دانشجویان که عضو کمپین مبارزه با بیماری ایدز در دانشگاه شریف بودند، شال قرمزی را به بازیکنان می‌دادند که وقتی این شال در دست فردوسی‌پور بود فردی به وی گفت که با این کار خود نشان دادی که پرسپولیسی هستی که او با خنده در جواب گفت که تکذیب می‌کنم.

* تیم دانشگاه شریف در این دیدار با لباس قرمز و تیم دانشگاه تهران با لباس سفید به بازی پرداختند.

* علی دایی در یک صحنه در محوطه جریمه دانشگاه تهران توسط دروازه‌بان حریف سرنگون شد که ضربه پنالتی را با یک ضربه آرام تبدیل به گل کرد که با تشویق شدید طرفداران همراه بود.

* دریبل‌های مثال زدنی محمد رضا حیدریان، کاپیتان سابق تیم فوتسال ایران حضار را به وجد آورد و بارها از جانب آنها مورد تشویق قرار گرفت.

* فغانی و مظفری زاده داوران بین‌المللی فوتبال ایران قضاوت این دیدار دوستانه را بر عهده داشتند.

* از نکات جالب توجه این مسابقه حضور عادل فردوسی‌پور در خط حمله تیم دانشگاه شریف و حضور علی دایی در خط دفاعی این تیم بود و بارها دایی با پاس‌های دقیق او را در موقعیت گلزنی قرار داد که وی موفق به گلزنی نشد.

* علی دایی در پایان این مسابقه در جمع خبرنگاران گفت: سال‌های خوبی در این دانشگاه داشتم و دوستان خوبی پیدا کردم که مطمئنا تاثیر زیادی در زندگی ورزشی من داشتند. من خودم را مدیون این دانشگاه و کارمندان آن می‌دانم و برای همه آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. همچنین از حضور در جمع دانشجویان این دانشگاه به وجد آمدم.

* در این دیدار تعداد بسیار زیادی از دانشجویان دانشگاه شریف تماشاگر این دیدار بودند.

* مسئولان دانشگاه از حضور بانوان در جایگاه تماشاگران خودداری کردند. به گفته دانشجویان آنها بارها خواستار صدور مجوز برای حضور بانوان در سالن برای تماشای این بازی شده بودند، اما مدیریت دانشگاه شریف اجازه حضور آنها در این سالن سر پوشیده را ندادند.

beytoote.com

مهدی بازدید : 38 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
فیفا نام 5 دروازه‌بان را در فهرست برترین دروازه‌بانان سال جهان در سال 2013 اعلام کرد.

به گزارش ایسنا ، مراسم معرفی برترین‌های فوتبال جهان در سال 2013 قرار است 13 ژانویه در زوریخ برگزار شود. فیفا فهرست اولیه 5 دروازه‌بان برتر جهان در سال 2013 را اعلام کرد که به شرح زیر است:


ایکر کاسیاس (اسپانیا – رئال‌مادرید)
پیتر چک (جمهوری چک - چلسی)
ویکتور والدس (اسپانیا - بارسلونا)
مانوئل نویر(آلمان – بایرن‌مونیخ)
جان لوئیجی بوفون (ایتالیا - یوونتوس)

بهترین دروازه بان فوتبال جهان در قالب تیم برتر فوتبال در 13 ژانویه سال 2013 انتخاب می‌شود.

beytoote.com

مهدی بازدید : 39 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

شما نژادپرست هستید/ چرا سیاه‌پوست‌ها اجازه اجرای مراسم قرعه‌کشی را ندارند؟!

چند دادستان عمومی در برزیل، فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) را به نژادپرستی متهم کردند. آنها معتقدند که فیفا پیشنهاد برزیل برای انتخاب دو مجری سیاه‌پوست را رد کرد و به جای آن دو مجری غیر برزیلی سفید پوست را برای مراسم روز جمعه انتخاب کرد.

 تنها سه روز به آغاز قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل باقی نمانده است. برزیلی‌ها فیفا را به نژادپرستی متهم کردند؛ اتهامی که در صورت صحت آن معتبرترین رقابت‌های فوتبالی را تحت شعاع خود قرار خواهد داد.

دادستانی در ایالت سائوپائولوی برزیل انتخاب دو مجری سفید پوست برای مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل را که قرار است روز جمعه در شهر باهیای برزیل برگزار شود نوعی نژادپرستی از سوی فیفا دانست. او گفت: کشور برزیل دو مجری سیاه پوست را برای روز جمعه در نظر گرفته بود اما فیفا درخواست آنها را نادیده گرفت و به جای آن فرناندا لیما و همسرش رودریگو هلبرت را برای این مراسم انتخاب کرد.

کریستیانو جورج سانتوس یکی دیگر از دادستان‌های برزیلی گفت: تحقیق گسترده‌ای را درباره این اقدام فیفا آغاز کرده‌ایم. چنانچه فیفا یا شرکت برگزاری مراسم قرعه کشی تغییر در انتخاب مجریها را از روی قصد انجام داده باشد تصمیم‌های قضایی خواهیم گرفت و مقصران را مجازات خواهیم کرد.

فرنادا لیما و همسرش رودریگز برزیلی نیستند. این دو مجری سفید پوست درحالی برای مراسم روز جمعه انتخاب شده اند که نصف مردم برزیل رنگین پوست هستند، به همین خاطر است که‌ برزیلیها معتقدند که باید مجریهای این مراسم سیاه پوست باشند.

فیفا در واکنش به این اتهام در بیانیه‌ای که رویترز منتشر کرد هرگونه نژادپرستی را محکوم کرد و گفت: هیچگونه پیشنهادی به ما داده نشد و ما تغییری نداده‌ایم. فرنادا لیما و همسرش رودریگز را به خاطر تجربه زیاد آنها انتخاب کرده‌ایم. آنها نماد این جام جهانی و بازیهای مقدماتی را طراحی کردند. فیفا مخالف هرگونه نژادپرستی و تبعیض است و این را در بیانیه‌های زیادی اعلام کرده‌ایم. در خلال مراسم چهره‌های سرشناس سیاه پوستی به روی صحنه می‌آیند و به روند مراسم کمک خواهند کرد.

beytoote.com

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو