loading...
شرکت نوین داده اسپادانا
مهدی بازدید : 52 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
یک مؤسسه عروسک سازی به نام "بیو جنریکا" واقع در استرالیا به تولید عروسك‌ های جاندار اقدام کرده که این عروسك، یك پستاندار عقیم‌ شده و به كمك علم مهندسی ژنتیك ساخته شده است. این عروسک زنده طوری ساخته شده كه امکان انجام دادن حركات محدودی همانند یك نوزاد داشته باشد به گونه‌ ای كه مدفوع بسیار مختصری داشته و به غذای كمی هم احتیاج دارد.

عروسک هایی که واقعا جان دارند (عکس)

عروسک های ژن پت که با قد حدود ۲۰ سانتیمتر و قطر۷ سانتیمتر به کمک علم مهندسی ژنتیک با ترکیب DNA های خرگوش، فسفر ستاره دریایی، شامپانزه ، عنکبوت و خوک خلق شده است . این عروسک های زنده پس از خروج از جعبه با یک شوک الکتریکی ظرف ۲۰ دقیقه بیدار شده ، چشم‌هایش را باز می‌کند و جالبتر اینکه می تواند صاحب خود را بشناسد.گفته می شود این عروسکها با توجه به دمای محیط و میزان رسیدگی به آن ازیک تا سه سال عمر می کند.

عروسک هایی که واقعا جان دارند (عکس)

ضربان قلب این عروسک های زنده بر روی صفحه LED قابل رویت است و بر روی جعبه این عروسک نوار شاخصی وجود دارد که نشان دهنده وضعیت این عروسک است. زمانی این عروسک ها بر روی قفسه های فروشگاه قرار دارند در حالت خواب زمستانی هستند. در هر بسته از این نوع عروسک ها یک بسته ویژه از مواد تغذیه و خواب نیز قرار داده شده است. 
منبع
 
parsnaz.ir
مهدی بازدید : 49 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 

چنانچه جزو آن دسته از افراد هستید که کسب و کار هر چند کوچکی برای خود راه انداخته اید و اکنون به دنبال گسترش آن هستید، توصیه می کنیم که ادامه این مطلب نردبان را مطالعه نمایید. اگر می خواهید رشد خوبی در کسب و کار خود داشته باشید و یک گام رو به جلو بردارید، شاید بهترین کار گوش فرا دادن به تجربیات سایر کارفرمایان موفق باشد. 

وب سایت مشیبل با کارفرمایان موفق در این زمینه مصاحبه کرده است، افرادی که این مسیر پیچیده را پیموده و از میانبُرها آگاهی پیدا کرده اند. شاید با خود فکر کنید کاری که شما راه انداخته اید، از لحاظ مقیاس با کسب و کار های اشاره شده در این مطلب قابل مقایسه نیست، یا حتی ممکن است از پیچیدگی های خاص و غیر طبیعی بازار ایران سخن به میان بیاورید؛ اما باید بدانید که الفبا و ادبیات بازار در سراسر دنیا مشابه است. در ادامه مطلب به ۶ نکته ی طلایی از زبان ۶ کارفرمای موفق خواهیم پرداخت.

مهدی بازدید : 59 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

 

ونیز

مکان های شگفت انگیزی دراین جهان بزرگ وجود دارند که باید ببینید ،اگر اهل سفر هستید این نقاط دیدنی را در لیست خود قرار دهید به خصوص که ممکن است تا چندی دیگر وجود خارجی نداشته باشند!

اخیرا زیاد شنیده ایم که یک سری تغییرات آب و هوایی به وجود آمده که تبعات جدی روی محیط زیست داشته است. در ادامه ما مکان هایی را که به علل تغییرات آب و هوایی در معرض خطر نابودی هستند به شما معرفی می کنیم .بقیه در ادامه مطالب...

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو