loading...
شرکت نوین داده اسپادانا
mohsenswa بازدید : 38 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

شب عروسیه، آخره شبه،خیلی سر و صدا هست
میگن عروس رفته تو اتاق لباسهاشو عوض کنه
هر چی منتظر شدن برنگشته،در را هم قفل کرده
داماد سروسیمه پشت در راه میره داره از نگرانی و ناراحتی دیوونه میشه مامان بابای دختره پشت در داد میزنند:مریم،دخترم،در را باز کن
مریم جان سالمی؟آخرش داماد طاقت نمیاره با هر مصیبتی شده
در رو میشکنه میرند تو. مریم ناز مامان بابا مثل یه عروسک زیبا
کف اتاق خوابیده. لباس قشنگ عروسیش با خون یکی شده
ولی رو لباش لبخنده! همه مات و مبهوت دارند

mohsenswa بازدید : 31 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

مَردی , شب موقع برگشتن از ده پدری تو شمال اطرف اردبیل، جای این که از جاده اصلی بیاد، یاد باباش افتاده که می گفت؛ جاده قدیمی با صفا تره و از وسط جنگل رد میشه!

این‌طوری تعریف می‌کنه: من احمق حرف بابام رو باور کردم و پیچیدم تو خاکی، ٢٠کیلومتر از جاده دور شده بودم که یهو ماشینم خاموش شد و هر کاری کردم روشن نمیشد.

mohsenswa بازدید : 27 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

مردى متوجه شد که گوش همسرش سنگین شده و شنوائیش کم شده است. به نظرش رسید که همسرش باید سمعک بگذارد ولى نمى‌دانست این موضوع را چگونه با او در میانبگذارد. بدین خاطر، نزد دکتر خانوادگى‌شان رفت و مشکل را با او در میان گذاشت.

دکتر گفت براى این که بتوانى دقیق‌تر به من بگویى که میزان ناشنوایى همسرت چقدر است آزمایش ساده‌اى وجود دارد. این کار را انجام بده و جوابش را به من بگو:

«ابتدا در فاصله چهار مترى او بایست و با صداى معمولى مطلبى را به او بگو. اگر نشنید همین کار را در فاصله سه متری تکرار کن. بعد در دو مترى و به همین ترتیب تا بالاخره جواب دهد.»

آن شب، همسر آن مرد در آشپزخانه سرگرم تهیه شام بود و خود او در اتاق تلویزیون نشسته بود. مرد به خودش گفت الان فاصله ما حدود

چهار متر است. بگذار امتحان کنم.

سپس با صداى معمولى از همسرش پرسید: عزیزم شام چى داریم؟

جوابى نشنید.

بعد بلند شد و یک متر جلوتر به سمت آشپزخانه رفت و دوباره پرسید: عزیزم شام چى داریم؟

باز هم پاسخى نیامد.

باز هم جلوتر رفت و از وسط هال که تقریباً دو

متر با آشپزخانه و همسرش فاصله داشت گفت: عزیزم شام چى داریم؟

باز هم جوابى نشنید.

باز هم جلوتر رفت و به در آشپزخانه رسید. سوالش راتکرار کرد و باز هم جوابى نیامد.

این بار جلوتر رفت و درست از پشت سر همسرش گفت: عزیزم شام چى داریم؟

زنش گفت: مگه کرى؟ براى پنجمین بار مى‌گویم: خوراک مرغ!

mohsenswa بازدید : 26 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

پس از ۱۱ سال زوجی صاحب فرزند پسری شدند. آن دو عاشق هم بودند و پسرشان را بسیار دوست داشتند. فرزندشان حدوداً دو ساله بود که روزی مرد بطری باز یک دارو را در وسط آشپزخانه مشاهده کرد و چون برای رسیدن به محل کار دیرش شده بود به همسرش گفت که درب بطری را ببندد و آنرا در قفسه قرار دهد. مادر پر مشغله موضوع را به کل فراموش کرد.

mohsenswa بازدید : 33 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

دخترک شانزده ساله بود که برای اولین بار عاشق پسر شد.. پسر قدبلند بود، صدای بمی داشت و همیشه شاگرد اول کلاس بود. دختر خجالتی نبود اما نمی خواست احساسات خود را به پسر ابراز کند، از اینکه راز این عشق را در قلبش نگه می داشت و دورادور او را می دید احساس خوشبختی می کرد.

مهدی بازدید : 40 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (1)

آدامس اربیت

بوسنی و هرزه گوین، لهستان، آمریکا، اسپانیا، مکزیک، روسیه، کنیا، استرالیا، کانادا، انگلستان، نیوزلند، فیلیپین ، فرانسه، تایوان، چین، هند و صربستان... اینها نه راه یافتگان به جام جهانی اند و نه  گروهی که پای یکی از قطعنامه ها را امضا کرده اند، بلکه کشورهایی هستند که کمپانی وریگلی  Wm. Wrigley Jr. Company در این کشورها دارای کارخانه است. بقیه در اداممه مطالب...

مهدی بازدید : 37 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 

انسان هم از این موضوع مستثنی نبوده و شاهد تغییرات زیادی در خودمان بوده ایم که مهمترین آن درجمجمه بوده است. آنجا که مغز ما رشد فزاینده ای پیدا کرده و ما را در وضعیت امروزی قرار داده است.

 اما قرار نیست که چهره ما به همین شکل باقی بماند و در طول زمان دستخوش تغییرات خواهیم شد. به همین خاطر یک طراح دیجیتال با کمک چند متخصص ژنتیک دست به کار شده اند تا چهره آینده بشر را رسم کنند.

چهره انسان ها در 10000 سال دیگر + عکس

بقیه در ادامه مطالب...


 

مهدی بازدید : 52 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
یک مؤسسه عروسک سازی به نام "بیو جنریکا" واقع در استرالیا به تولید عروسك‌ های جاندار اقدام کرده که این عروسك، یك پستاندار عقیم‌ شده و به كمك علم مهندسی ژنتیك ساخته شده است. این عروسک زنده طوری ساخته شده كه امکان انجام دادن حركات محدودی همانند یك نوزاد داشته باشد به گونه‌ ای كه مدفوع بسیار مختصری داشته و به غذای كمی هم احتیاج دارد.

عروسک هایی که واقعا جان دارند (عکس)

عروسک های ژن پت که با قد حدود ۲۰ سانتیمتر و قطر۷ سانتیمتر به کمک علم مهندسی ژنتیک با ترکیب DNA های خرگوش، فسفر ستاره دریایی، شامپانزه ، عنکبوت و خوک خلق شده است . این عروسک های زنده پس از خروج از جعبه با یک شوک الکتریکی ظرف ۲۰ دقیقه بیدار شده ، چشم‌هایش را باز می‌کند و جالبتر اینکه می تواند صاحب خود را بشناسد.گفته می شود این عروسکها با توجه به دمای محیط و میزان رسیدگی به آن ازیک تا سه سال عمر می کند.

عروسک هایی که واقعا جان دارند (عکس)

ضربان قلب این عروسک های زنده بر روی صفحه LED قابل رویت است و بر روی جعبه این عروسک نوار شاخصی وجود دارد که نشان دهنده وضعیت این عروسک است. زمانی این عروسک ها بر روی قفسه های فروشگاه قرار دارند در حالت خواب زمستانی هستند. در هر بسته از این نوع عروسک ها یک بسته ویژه از مواد تغذیه و خواب نیز قرار داده شده است. 
منبع
 
parsnaz.ir
مهدی بازدید : 41 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

شلوغی دفتر کار، ایمیلهای پرتنش آقای رییس ، شایعات موجود در محل کار همه و همه این روزها جزو مواردی هستند که محال است به شما استرس وارد نکنند اما خبر خوب این است که تکنولوژی فکر آن را هم کرده است !!!

 برنامه هایی به شما معرفی می کنیم که به شما کمک می کنند که بتوانید روال زندگیتان را کنترل نمایید و احساس ارامش کنید ، از رفت و آمدهای صبح گرفته تا رفتن به کلاسهای ورزشی بعد از کار و ...

بقیه در ادامه مطالب...
مهدی بازدید : 59 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

 

ونیز

مکان های شگفت انگیزی دراین جهان بزرگ وجود دارند که باید ببینید ،اگر اهل سفر هستید این نقاط دیدنی را در لیست خود قرار دهید به خصوص که ممکن است تا چندی دیگر وجود خارجی نداشته باشند!

اخیرا زیاد شنیده ایم که یک سری تغییرات آب و هوایی به وجود آمده که تبعات جدی روی محیط زیست داشته است. در ادامه ما مکان هایی را که به علل تغییرات آب و هوایی در معرض خطر نابودی هستند به شما معرفی می کنیم .بقیه در ادامه مطالب...

 

مهدی بازدید : 63 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

 رونالدو پس از تمدید قرارداد با رئال مادرید به پردرآمد ترین فوتبالیست در  جهان تبدیل شد.

رونالدو قرارداد خود را تا سال ۲۰۱۸ با رئال مادرید تمدید کرد و بابت این قرارداد هر سال ۲۳ میلیون دلار دریافت می کند.
kzvv5y457bf628dwz8d درامد های رونالدو پردرامدترین فوتبالیست جهان + تصاویر

قرارداد رونالدو با نایک ۸ میلیون دلار در سال هست .

lveynlofcv05ab5sbpu0 درامد های رونالدو پردرامدترین فوتبالیست جهان + تصاویر

او با شرکت های مختلفی از جمله کونامی و کاسترول نیز قرارداد دارد که باعث می شود چندین میلیون دلار به ثروتش اضافه شود.

m4meyjh3t0jqv8u5r86e درامد های رونالدو پردرامدترین فوتبالیست جهان + تصاویر

رونالدو اتومبیل های لوکس از جمله لامبورگینی، بنتلی، پورشه و مرسدس بنزدر پارکینگ خانه اش دارد.

ynaol2ybgptyaednltfj درامد های رونالدو پردرامدترین فوتبالیست جهان + تصاویر

رونالدو در سال ۲۰۰۹ با فراری خود در منچستر تصادف کرد و ۳۲۰ هزار دلار به او خسارت وارد شد.

gkk97vw6eyb5iyi28uad درامد های رونالدو پردرامدترین فوتبالیست جهان + تصاویر

منبع

bipatogh.ir

مهدی بازدید : 48 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

مروری تصویری بر تغییر کیفیت بازی های ایکس باکس ۳۶۰ در طول ۸ سال

مایکروسافت مدتی پیش از نسل جدید کنسول بازی خود پرده برداری کرد. Xbox One دستگاهی است با سخت افزار قدرتمند که آمده تا برای چند سال آینده، سرنوشت بازی ها را رقم زند. اما آیا از همان ابتدا شاهد این خواهیم بود که بازی سازان از نهایت پتانسیل سخت افزاری این دستگاه استفاده نمایند؟
برای پاسخ به این سؤال باید تاریخچه نسل گذشته این کنسول یعنی Xbox 360 را مرور کنیم. کسانی که از ابتدا با ۳۶۰ همراه بودند قطعا تایید می کنند که بازی های آن کنسول، سال به سال پیشرفت کرد تا به کیفیت امروزی برسد. برای اینکه شما نیز این موضوع را بهتر درک کنید، در ادامه مطلب تصاویری از بازی های Xbox 360 را در ادوار مختلف قرار داده ایم تا بتوانید به صورت کاملا ملموس، پیشرفت گرافیک را در طی سالیان متمادی مشاهده نمایید.

 

مهدی بازدید : 39 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

تبادل خانه راهی برای مسافرت بدون هزینه هتل

تبادل خانه راهی برای مسافرت بدون هزینه هتل
 

بله کاملا درست است ، یک روش جذاب و هیجان انگیز برای سفر ، به همه جای دنیا !!!! با این حال هشدار آی بانو  برای رعایت نکات امنیتی قبل از سفر را کاملا جدی بگیرید و حتما از طریق سایت های معتبر اقدام کنید ، البته این شیوه در ایران هنوز جا نیفتاده است اما اگر شما  قبلا تجربه سفر اینچنینی

را داشته اید ، حتما با ما نیز در میان بگذارید.

در ادامه مطالب با ما همراه باشید...

مهدی بازدید : 35 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

چه دکوراسیونی را برای اتاق نشیمن خود انتخاب کنیم؟

چه دکوراسیونی را برای اتاق نشیمن خود انتخاب کنیم؟
 

دکوراسیون خانه نشان دهنده شخصیت شماست ، چیزهایی که دوست دارید ، علایق و نوع نگاه شما به جهان ، جایی که باید با آنچه که شما دوست دارید پر شود اما برای اینکه این کار را به بهترین وجه انجام دهید باید نکاتی را رعایت کنید تا هماهنگی و تعادل در فضا ایجاد کنید .

در ادامه مطالب با ما همراه باشید...

مهدی بازدید : 64 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

سایت craftgawker – ایده هایی برای کارهای هنری و وسایل دست‌ساز

سایت craftgawker – ایده هایی برای کارهای هنری و وسایل دست‌ساز

سایتی که امروز به شما معرفی می‌کنیم، یکی دیگه از وب‌سایت‌های زیرمجموعه gawkerverse هست که مربوط به هنرهای دستی و وسایل دست‌ساز می‌شه. این وب‌سایتcraftgawker نام داره و مثل زیرشاخه‌های دیگه‌ی gawkerverse یک گالری تصویریه که ایده‌ها و ساخته‌های مختلف رو در قالبی مرتب و آلبوم‌وار، توی خودش جا داده.

شما می‌تونید در craftgawker ایده‌های مختلفی رو پیدا کنید و از اون‌ها برای ساخت وسایل کوچک و کارهای هنری الهام بگیرید؛ از ساختن چوب الف برای کتاب‌ها گرفته تا درست کردن کیف برای گوشی موبایل‌تون یا ساختن وسایلی برای سرگرم کردن کودکان. هنر، کیف‌ها، کتاب و مجله، کودکان، پوشاک، شیشه، کاغذ، گیاه، اسباب‌بازی، زیورآلات و … دسته‌هایی هستن که در این سایت دیده می‌شن و این امکان برای کاربر وجود داره که در اون‌ها به‌طور جداگانه موردی رو جستجو کنه. با کلیک بر روی تصاویر می‌شه مستقیماً به وبلاگ یا وب‌سایت منبع سر زد و پست مربوطه رو اون‌جا مطالعه کرد. قابلیت اشتراک‌گذاری مطالب در شبکه‌های اجتماعی هم که مثل سایت‌های دیگه‌ی این مجموعه براتون وجود داره.

لینک به سایت craftgawker

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو