loading...
شرکت نوین داده اسپادانا
mohsenswa بازدید : 53 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

اگر فکر می‌کنید ناتوانی جنسی دارید بخوانید
امروزه با افزایش آمار انواع بیماری‌ها، استرس‌ها و تنش‌ها، مشکلات جنسی نیز روز به روز بیشتر دیده می‌شود. این موضوع باعث شده مصرف داروهای ناتوانی جنسی در جامعه و به‌خصوص آقایان بیش از هر زمانی افزایش پیدا کند..
از طرفی خجالت و شرمندگی باعث می‌شود افراد به صورت مخفیانه از این داروها استفاده کرده و حتی موضوع را از پزشک خود پنهان کنند و از سوی دیگر این کار می‌تواند جان شان را به خطر بیندازد! اگر می‌خواهید با منافع و مضرات ۳ داروی شایع سیلدنافیل(ویاگرا)، تادالافیل و واردنافیل آشنا شوید حتما این مقاله را بخوانید.

mohsenswa بازدید : 50 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

پنج روش ساده برای افزایش قدرت مردانگی
کمبود هورمون تستوسترون علاوه بر کاهش حجم توده عضلانی و تراکم استخوان می تواند تمایل جنسی را به شدت کم کند. بررسی های جدید دانشمندان نشان دهنده ی آن است که کاهش هورمون تستوسترون می تواند احتمال بروز سرطان پروستات،  و هم چنین بیماری قلبی و مرگ زود هنگام را به شدت افزایش دهد.شما میتوانید با مطالعه پنج روش که در ادامه مطلب به آن ها اشاره شده است جلوی کاهش این هورمون را بگیرید

 

|برای اطلاعات یبشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید|

mohsenswa بازدید : 35 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

متداول‌ ترین مشکل جنسی بین زوج ‌های خوشبخت چیست؟ چیزی نیست جز عامل "کافی نبودن" .
زوج‌ها معمولا در زندگی‌های زناشویی که محکوم با شدت و تکرار رابطه‌ جنسی است سردرگم می‌شوند. اما به عقیده دکتر کیمبرلی شارکی درمانگر جنسی این یک خبر خوب است. واقعیت این است که، "مسائل جنسی در زندگی‌های زناشویی خوب و موفق معمولا قابل حل هستند." اما باید در مورد رابطه ‌جنسی با همسرتان صحبت کنید. در زیر به نکاتی اشاره می‌کنیم که برای حرف زدن در این رابطه با همسرتان کمکتان می‌کند

 

.
۱) هیچوقت در تختخواب موضوع را به میان نکشید.
درست قبل و بعد از رابطه‌ جنسی، اصلا زمان خوبی برای بررسی اشتباهات و عملکرد جنسیتان نیست. دکتر شارکی می‌گوید، "در این زمان همه ما بیشتر از زمان‌های دیگر آسیب‌پذیر هستیم." علاوه بر این، اتاق خوابتان و مخصوصا تختخوابتان، باید محل آرامش شما باشد نه محلی برای ایراد نارضایتی‌ها. باید محلی دلپذیر اما خنثی برای این منظور پیدا کنید، مثل یک رستوران یا کافی‌شاپ که به اندازه کافی برای ریلکس کردن رمانتیک و آرامش‌ بخش باشد.

mohsenswa بازدید : 28 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

در هر جامعه‌ای نیک و بد، زیبا و زشت، شرافتمندانه و ننگ‌بار و به طور کلی ارزشها معلوم و معین وجود دارد، ارزشهای اجتماعی به عوامل و عناصری اطلاق می‌شود که اکثریت جامعه به اهمیت و اعتبار آن پی برده و به صورت واقعیات و اموری در آمده‌اند که نیازهای مادی و معنوی افراد جامعه را برآورده می‌سازند، به بیانی دیگر هر چیزی که برای یک نظام اجتماعی مورد نیاز، محترم و مقدس، خواستنی و مطلوب تلقی شود، جزء ارزشهای آن جامعه است.

 

این ارزشها در دوران کودکی به کودکان آموزش داده شده و از طریق نهادهای جامعه‌پذیر، همچون رسانه‌ها،گروههای همالان، خانواده، مدرسه، جامعه‌پذیر و ساماندهی شده و به صورت آرمان در می‌آیند، که راهنمای اندیشه‌ها و اعمال می‌شود. به قول دورکیم « جامعه بدون ایجاد آرمان تشکیل نمی‌شود ». در یک جامعه معین، ارزشها سازمان می‌یابند و به صورت یک دستگاه و مقیاس ارزیابی در می‌آیند که باید نظمی منطقی در آن وجود داشته باشد حتی اگر در بعضی موارد متناقض به نظر آید.

در مرحله بعدی ارزش‌ها بصورت هنجار که شیوه‌های رفتاری معین هستند، در آمده و از این راه است که می‌توانند زندگی افراد را در داخل جامعه نظم بخشند. به طور کلی هنجارها عبارتند از: صورت کاربردی ارزش‌های معین.

mohsenswa بازدید : 30 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

آموزش های جنسی که گاه آموزش درباره مسائل زناشویی و یا آموزش روابط جنسی نامیده می شوند برای جوانان، روندی از فراگیری و تحصیل مجموعه ای از اطلاعات و دانش لازم و ضروری است. این آموزه ها برای شکل دادن به طرز برخورد و روش رفتاری آنان و باورهایشان درباره موضوعات جنسی است. همچنین آنان را از هویت جنسیتی شان آگاه خواهد کرد و به آنها آموزش خواهد داد که روابط جنسی صحیح چیست و چه روابطی برای جنسیت آنان نادرست است.

 

این آموزش ها همچنین توانایی و تجربه جوانان را پرورش خواهد داد که آنها با آگاهی درباره انتخاب نوع رفتارشان فکر کنند و احساس مطمئن و شایسته ای درباره کنش های رفتاریشان داشته باشند و از همه مهمتر این آموزه ها سلاحی خواهد بود تا آنها خود را در برابر سوء استفاده های جنسی، بردگی جنسی، بارداری ناخواسته و آلودگی به ویروس ایدز حفاظت کنند.
رازهای جنسی و زناشویی نوشته یاسین قاسمی،عنوان کتابی است که به مسائل و ناگفته های روابط زناشویی می پردازد که دانستن آنها برای هر مرد و زنی لازم و ضروری است .

این کتاب از دو بخش مباحث عمومی و مباحث تخصصی تشکیل شده است که در مباحث عمومی کتاب به مسائلی همچون اهمیت سلامت جنسی از دیدگاه دین مبین اسلام – آموزش جنسی به کودکان ونوجوانان – مسائل جنسی دوران بلوغ – حقوق جنسی زوجین – سلامت جنسی -سلامت جنسی سالمندان – سلامت جنسی معلولان – انحرافات جنسی / آزار جنسی -خود ارضایی و استمناء می پردازد و مباحث تخصصی کتاب شامل آموزش سلامت جنسی – مقاربت و مباحث داخلی – انزال زودرس – سلامت جنسی زنان – ایدز و بیماری های مقاربتی – دیدگاه روانپزشکی نسبت به مشکلات جنسی – مشکلات میل جنسی – اختلالات نعوظ – روانشناسی روابط جنسی می باشد.

این کتاب ارزشمند حاوی تمرین ها ، توصیه ها ، جدول ، ابزارها و تکنیک های مفید و موثر و با ارزشی است که می تواند شما و همسرتان را به مراتب نیرومندتر کرده و روابطتان را برای همیشه متحول سازد !
اگر شما به روابط زناشویی خودتان اهمیت می دهید ، ما خواندن رازهای جنسی و زناشویی را به شما پیشنهاد میکنیم .

mohsenswa بازدید : 64 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

این موضوع که مردان بیشتر از طریق نزدیکی به اوج لذت جنسی می رسند کاملاْ درست است ولی افرادی که فکر می کنند تنها نقطه شهوانی بدن مرد اندام جنسی اوست هرگز زحمت جستجو برای یافتن مناطق حساس دیگر را به خود نداده اند. اگر شما به بدن مرد بیشتر توجه کنید قسمتهایی را کشف خواهید نمود که به کمک آنها خیلی سریع و راحت میتوانید مرد را تحریک کنید.  

 

 

سر:

بیشتر مردها از نوازش سر و موهایشان بخصوص عبور انگشت از بین موها لذت میبرند؛ علت این است که وقتی خانومها موهای سر آقایون رو مورد نوازش قرار میدن، این کار باعث آزاد شدن و ترشح هورمون اندورفین توی خون میشه که مرد رو مورد تحریک قرار میده.

mohsenswa بازدید : 25 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

لذت بخش ترین قسمت های بدن زن و مرد در روابط جنسی

معمولا سوالات زیادی در رابطه جنسی برای زوجین پیش میاد درست جواب دادن به این سوالات خیلی مهمه چرا که نداستن اصول درست روابط جنسی میتونه مشکلات زیادی رو ایجاد کنه در ادامه داشتن یه رابطه زناشویی خوب رو توضیح دادیم میتونید استفاده کنید. ذت بخش ترین قسمت های بدن زن و مرد در روابط جنسی قسمتهایی از بدن است که لمس آنها نقش مهمی در رابطه جنسی همسر شما و لذت بیشتر دارد. در بیشتر مردها و زنها توجه همسر به قسمتهای دیگری از بدن غیر از اندام های جنسی موجب بوجود آمدن لذت و میل جنسی و بهبود رابطه جنسی میشود.

مهدی بازدید : 35 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

بهانه های خیانت مردان به همسر

بهانه های خیانت مردان به همسر
این روزها خیانت کردن در روابط زوجها همانند تعویض لباس عادی و طبیعی شده است .البته این خیانت کردن بیشتر در مردان دیده می شود تا زنان. در این مقاله ما برخی از  بهانه های مردان برای خیانت را بررسی می کنیم.بقیه در ادامه مطالب...
 
 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو