loading...
شرکت نوین داده اسپادانا
مهدی بازدید : 39 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

 

ترفندهای وی چت, پیامهای صوتی وی چت

10 ترفند جالب در مورد وی چت

وی چت  - انقدر استقبال از وی چت توی ایران و البته همه جای دنیا زیاد شده که تصمیم گرفیم تا نکات و ترفندهایی که خیلی ها ازشون بی خبرند رو در قالب یک مطلب بیان کنیم و تعداد اونها به 10 تا میرسه البته فعلا ، چون این برنامه محبوب شبکه های اجتماعی روز به روز داره پیشرفت میکنه و خبرهای جدیدی ازش میشنویم.

بقیه در ادامه مطالب...

 

مهدی بازدید : 41 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

در حالی که بسیاری از ما، مایکروسافت پینت را اساسا نرم افزار گرافیکی به حساب نمی آوریم و تقریبا آن را کنار گذاشته ایم، یک پیرمرد ۹۷ ساله کم بینا که مبتلا به دژنراسیون ماکولا (کم بینایی در مرکز دید) است، با این نرم افزار ساده، پیکسل به پیکسل به خلق آثار هنری می پردازد.

هال لاسکو که همه او را پدربزرگ صدا می کنند، حدود ۱۳ سال پیش توسط نوه اش با نرم افزار پینت در ویندوز ۹۵ آشنا شد. او سابق بر آن هم، علاقه خاصی به کارهای هنری و کشیدن نقاشی به شیوه معمولی داشت و البته، در برهه ای از زندگی اش به طراحی فونت (تایپوگرافی) می پرداخت.

اما هال بعد از این که به علت دژنراسیون ماکولا در مرکز دیدش دچار اختلال بینایی شد، نمی توانست درست نقاشی کند و در نتیجه از سال ۲۰۰۵ به طور کامل خود را وقف نقاشی با مایکروسافت پینت کرد، به طوری که هر روز ۱۰ ساعت بر روی نقاشی های خود وقت می گذارد و به لطف بزرگ کردن پیکسل ها با کمک نرم افزار، می تواند دقیقا از جایگذاری مناسب رنگ ها و شکل دهی طرح ها اطمینان حاصل کند. در اصل پینت تبدیل به ذره بین او برای نقاشی شده.

او در این سال ها بیش از ۱۵۰ کار هنری دیجیتال خلق کرده، اما افسوس که خودش قادر نیست هیچ یک از آنها را به طور واضح و کامل ببیند. نقاشی های هال با الهام گیری از آثار نقاشان معروفی چون ادوارد هاپر، چارلز برچفیلد، و پال کلی کشیده شده و این اواخر هم به سبک امپرسیونیسم روی آورده و وب سایتی هم برای فروش آثار خود دارد.

شما می توانید ویدیوی مستندی را که درباره هال ماسکو ساخته شده، در زیر مشاهده کنید و بیشتر با داستان زندگی او آشنا شوید.
 
مهدی بازدید : 40 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (1)

آدامس اربیت

بوسنی و هرزه گوین، لهستان، آمریکا، اسپانیا، مکزیک، روسیه، کنیا، استرالیا، کانادا، انگلستان، نیوزلند، فیلیپین ، فرانسه، تایوان، چین، هند و صربستان... اینها نه راه یافتگان به جام جهانی اند و نه  گروهی که پای یکی از قطعنامه ها را امضا کرده اند، بلکه کشورهایی هستند که کمپانی وریگلی  Wm. Wrigley Jr. Company در این کشورها دارای کارخانه است. بقیه در اداممه مطالب...

مهدی بازدید : 56 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 

پربازدید ترین سایتها کدامند؟ (عکس)

 استفاده از گوگل به بخشی از زندگی روزمره بسیاری از مردم تبدیل شده است به طوری که برخی از کشورها از نام آن به عنوان فعل جستجو کردن استفاده می کنند، اما یک نقشه جدید نشان می دهد که چه کشورهایی از کدام سایتهای اینترنتی بیشتر استفاده می کنند. بقیه در ادامه مطالب...

مهدی بازدید : 37 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 

انسان هم از این موضوع مستثنی نبوده و شاهد تغییرات زیادی در خودمان بوده ایم که مهمترین آن درجمجمه بوده است. آنجا که مغز ما رشد فزاینده ای پیدا کرده و ما را در وضعیت امروزی قرار داده است.

 اما قرار نیست که چهره ما به همین شکل باقی بماند و در طول زمان دستخوش تغییرات خواهیم شد. به همین خاطر یک طراح دیجیتال با کمک چند متخصص ژنتیک دست به کار شده اند تا چهره آینده بشر را رسم کنند.

چهره انسان ها در 10000 سال دیگر + عکس

بقیه در ادامه مطالب...


 

مهدی بازدید : 52 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
یک مؤسسه عروسک سازی به نام "بیو جنریکا" واقع در استرالیا به تولید عروسك‌ های جاندار اقدام کرده که این عروسك، یك پستاندار عقیم‌ شده و به كمك علم مهندسی ژنتیك ساخته شده است. این عروسک زنده طوری ساخته شده كه امکان انجام دادن حركات محدودی همانند یك نوزاد داشته باشد به گونه‌ ای كه مدفوع بسیار مختصری داشته و به غذای كمی هم احتیاج دارد.

عروسک هایی که واقعا جان دارند (عکس)

عروسک های ژن پت که با قد حدود ۲۰ سانتیمتر و قطر۷ سانتیمتر به کمک علم مهندسی ژنتیک با ترکیب DNA های خرگوش، فسفر ستاره دریایی، شامپانزه ، عنکبوت و خوک خلق شده است . این عروسک های زنده پس از خروج از جعبه با یک شوک الکتریکی ظرف ۲۰ دقیقه بیدار شده ، چشم‌هایش را باز می‌کند و جالبتر اینکه می تواند صاحب خود را بشناسد.گفته می شود این عروسکها با توجه به دمای محیط و میزان رسیدگی به آن ازیک تا سه سال عمر می کند.

عروسک هایی که واقعا جان دارند (عکس)

ضربان قلب این عروسک های زنده بر روی صفحه LED قابل رویت است و بر روی جعبه این عروسک نوار شاخصی وجود دارد که نشان دهنده وضعیت این عروسک است. زمانی این عروسک ها بر روی قفسه های فروشگاه قرار دارند در حالت خواب زمستانی هستند. در هر بسته از این نوع عروسک ها یک بسته ویژه از مواد تغذیه و خواب نیز قرار داده شده است. 
منبع
 
parsnaz.ir
مهدی بازدید : 49 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 

چنانچه جزو آن دسته از افراد هستید که کسب و کار هر چند کوچکی برای خود راه انداخته اید و اکنون به دنبال گسترش آن هستید، توصیه می کنیم که ادامه این مطلب نردبان را مطالعه نمایید. اگر می خواهید رشد خوبی در کسب و کار خود داشته باشید و یک گام رو به جلو بردارید، شاید بهترین کار گوش فرا دادن به تجربیات سایر کارفرمایان موفق باشد. 

وب سایت مشیبل با کارفرمایان موفق در این زمینه مصاحبه کرده است، افرادی که این مسیر پیچیده را پیموده و از میانبُرها آگاهی پیدا کرده اند. شاید با خود فکر کنید کاری که شما راه انداخته اید، از لحاظ مقیاس با کسب و کار های اشاره شده در این مطلب قابل مقایسه نیست، یا حتی ممکن است از پیچیدگی های خاص و غیر طبیعی بازار ایران سخن به میان بیاورید؛ اما باید بدانید که الفبا و ادبیات بازار در سراسر دنیا مشابه است. در ادامه مطلب به ۶ نکته ی طلایی از زبان ۶ کارفرمای موفق خواهیم پرداخت.

مهدی بازدید : 41 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

شلوغی دفتر کار، ایمیلهای پرتنش آقای رییس ، شایعات موجود در محل کار همه و همه این روزها جزو مواردی هستند که محال است به شما استرس وارد نکنند اما خبر خوب این است که تکنولوژی فکر آن را هم کرده است !!!

 برنامه هایی به شما معرفی می کنیم که به شما کمک می کنند که بتوانید روال زندگیتان را کنترل نمایید و احساس ارامش کنید ، از رفت و آمدهای صبح گرفته تا رفتن به کلاسهای ورزشی بعد از کار و ...

بقیه در ادامه مطالب...
مهدی بازدید : 59 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

 

ونیز

مکان های شگفت انگیزی دراین جهان بزرگ وجود دارند که باید ببینید ،اگر اهل سفر هستید این نقاط دیدنی را در لیست خود قرار دهید به خصوص که ممکن است تا چندی دیگر وجود خارجی نداشته باشند!

اخیرا زیاد شنیده ایم که یک سری تغییرات آب و هوایی به وجود آمده که تبعات جدی روی محیط زیست داشته است. در ادامه ما مکان هایی را که به علل تغییرات آب و هوایی در معرض خطر نابودی هستند به شما معرفی می کنیم .بقیه در ادامه مطالب...

 

مهدی بازدید : 63 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

 رونالدو پس از تمدید قرارداد با رئال مادرید به پردرآمد ترین فوتبالیست در  جهان تبدیل شد.

رونالدو قرارداد خود را تا سال ۲۰۱۸ با رئال مادرید تمدید کرد و بابت این قرارداد هر سال ۲۳ میلیون دلار دریافت می کند.
kzvv5y457bf628dwz8d درامد های رونالدو پردرامدترین فوتبالیست جهان + تصاویر

قرارداد رونالدو با نایک ۸ میلیون دلار در سال هست .

lveynlofcv05ab5sbpu0 درامد های رونالدو پردرامدترین فوتبالیست جهان + تصاویر

او با شرکت های مختلفی از جمله کونامی و کاسترول نیز قرارداد دارد که باعث می شود چندین میلیون دلار به ثروتش اضافه شود.

m4meyjh3t0jqv8u5r86e درامد های رونالدو پردرامدترین فوتبالیست جهان + تصاویر

رونالدو اتومبیل های لوکس از جمله لامبورگینی، بنتلی، پورشه و مرسدس بنزدر پارکینگ خانه اش دارد.

ynaol2ybgptyaednltfj درامد های رونالدو پردرامدترین فوتبالیست جهان + تصاویر

رونالدو در سال ۲۰۰۹ با فراری خود در منچستر تصادف کرد و ۳۲۰ هزار دلار به او خسارت وارد شد.

gkk97vw6eyb5iyi28uad درامد های رونالدو پردرامدترین فوتبالیست جهان + تصاویر

منبع

bipatogh.ir

مهدی بازدید : 39 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

عروسکی که به انسان ها آسیب میرساند – عروسک جن زده + عکس …

عروسکی که به انسان ها آسیب میرساند – عروسک جن زده + عکس  در سال ۱۹۷۰ یک زن عروسکی مدلRaggedy-Ann از یک مغازه دست دوم فروشی برای دخترش که در کالج بود خرید.

 

دختر عروسکش را دوست داشت و آن را در آپارتمانش گذاشته بود، اما او و هم خانه اش خیلی زود متوجه اتفاقاتی عجیبی شده بودند که مربوط به عروسک  این می شد. عروسک خود بخود حرکت می کرد، اغلب در اتاق دیگری پیدا می شد بدون اینکه کسی بهش دست زده باشد. آنها تکه کاغذ پاره هایی با دست خط بچه گانه از یک نوع کاغذ پوستی پیدا می کردند که نمونه اش را در خانه شان نداشتند. حتی یک روز عروسک را به صورتی دیدند که به طرز غیر ممکنی بر روی پاهای قراضه ی خودش ایستاده است.

دخترها که ترسیده بودند با یک مدیوم تماس گرفتند و او بهشان گفت که این عروسک در تسخیر روح یک دختر جوان که در ساختمان آنها مرده درآمده است. Annabelle   به او گفته که دختران کالج را دوست داشته و  می خواسته که با آنها بماند، پس دخترها هم بهش گفتند که می تواند با آنها بماند. متاسفانه ماندن عروسک در آپارتمان باعث زیاد شدن فعالیت های ماوراطبیعی شد، مثلا یک شب دوست پسر یکی از دخترها مورد حمله عروسک واقع شد، و روی قسمت بالاتنه و قفسه سینه اش خراش هایی با علامت های شیطانی به وجود آورد.
درپایان دو دختر با دو بازپرس مسائل ماورایی اد و لورین وارن تماس کردند. این زن و شوهر خیلی زود فهمیدند که عروسک توسط روح یک بچه تسخیر نشده بلکه روحی شیطانی آن را تسخیر کرده که در مورد هویتش دروغ می گوید تا به دختران نزدیک شود، شاید هم قصد داشته روح یک یا دو نفرشان را تسخیر کند. دخترها Annabelle را به این زن و شوهر دادند تا در یک جعبه نمایش شیشه ای در موزه اسرارآمیز در کانکتیکت قرار دهند. در نشان روی شیشه نوشته شده است: هشدار:  ( به نفعتان است درش را باز نکنید) .

a9e5ap3e7kml5pdsiqt عروسکی که به انسان ها آسیب میرساند   عروسک جن زده + عکس

منبع

bipatogh.ir

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو