loading...
شرکت نوین داده اسپادانا
mohsenswa بازدید : 29 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

با Waterfall Live Walpaper آبشاری در گوشی اندرویدی خود راه بیاندازید! با دانلود و نصب این برنامه جان تازه ای به گوشی اندرویدی خود ببخشید و صحنه هایی زیبا از طبیعت بکر ( آبشار, طلوع خورشید, رود خانه, غروب, جنگل سرسبز و کوه ) به ارمغان می آورید.با گذاشتن دستتان بر روی صفحه حباب ایجاد کنید و با صدای زیبای آبشار خو بگیرید.برای اجرای این لایو والپیپر به اندروید ۲.‍۲ و بالاتر نیاز دارید.

mohsenswa بازدید : 35 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

Vire Launcher Premium به شما اجازه می دهد تا از یک تم کاملا بر اساس نیازهای شخصی شما لذت ببرید! این تم سریع، دوستانه و روان باعث می شود تا گوشی اندروید شما هرچند که قدیمی باشد، بسیار به روز و حرفه ای به نظر برسد. این تم جلوه های ویژه ۳بعدی را به تمامی گوشی های موبایل تحت اندروید عرضه می نماید. از ویژگی های این تم می توان به شخصی سازی تم، فولدرهای متناسب با نیاز شما، تغییر سایز اجزای تم به طور حرفه ای و … اشاره نمود. شما برای اجرای این تم نایز به اندروید ۲.۲ به بالا دارید.

mohsenswa بازدید : 27 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار SquareHome یک لانچر برای گوشی‌های اندروید است که محیط موبایل شما را شبیه به محیط Windows 8 می‌کند. امکان ایجاد کاشی‌ها یا Tileهای معروف در Windows 8 برای اپلیکیشن‌ها یا ویجت‌های شما وجود دارد. می‌توانید اندازه‌ی کاشی‌ها را تغییر دهید و جای آن‌ها را نیز در صفحه مشخص کنید. لطفاً‌ توجه کنید برای نصب این لانچر نیاز به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

mohsenswa بازدید : 44 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار Stormfly یک ابزار کارآمد برای مشاهده‌ی وضعیت آب و هوا در محلی که شما هستید، است. Stormfly در اصل یک Live Wallpaper است. اما این نرم‌افزار جدای از این کار، متناسب با مکان و شرایطی که شما در آن قرار دارید یک عکس با کیفیت دانلود کرده و آن را به‌عنوان Wallpaper موبایل شما قرار می‌دهد. در طول روز و با تغییرات شرایط جوی، این والپیپر نیز تغییر خواهد کرد و شرایط مختلف جوی و همچنین لحظه‌های گوناگون همانند طلوع و غروب خورشید در قالب یک والپیپر زیبا همیشه در جلوی چشمان شما خواهد بود. همچنین قابلیت نمایش دمای هوا در شرایط فعلی در قسمت Notification bar نیز وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

mohsenswa بازدید : 161 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه‌ی Vibe – Icon Pack شامل بیش از ۱۳۵۰ آیکون و ۱۰ والپیپر HD است و هر هفته (جمعه‌ها) اطلاعات و محتویات آن به‌روز‌رسانی می‌شود. همچنین این پک از لانچرهای متعددی پشتیبانی می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۴ و بالاتر نیاز دارید.

mohsenswa بازدید : 29 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

لایو والپیپر فیلم محبوب مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ را برای گوشی های آندروید آماده کرده ایم .بیش از ۲۰ تصویر زمینه زیبا و شگفت انگیز در این مجموعه وجود داشته که می توانید آن ها را در صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید . برای استفاده از این والپیپر در منو و در قسمت Wallpapers به Live Wallpapers بروید. برای اجرای این برنامه نیاز به اندروید ۲.۱ و بالاتر دارید.

mohsenswa بازدید : 30 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

اگر به دنبال یک تم بسیار شیک و زیبا برای اسمارت فون اندرویدی خود هستید پیشنهاد دانلود ها استفاده از VIPER – Go Apex Nova theme میباشد ، از قابلیت های این تم میتوان به ظاهر فوق العاده زیبا مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با گذشت مدت ها زمان از انتشار آن و علی رغم پولی بودنش دارای امتیاز ۴٫۹ از ۵٫۰ میباشد.در این تم بیش از ۱۰۰۰ آیکون با کیفیت HD و همچنین ۷ والپیپر بسیار زیبا و با کیفیت نیز در این پوسته قرار داده شده. این تم بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

mohsenswa بازدید : 32 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

Energy Flow Live Wallpaper لایو والپیپر جذابی است که تا به امروز منتشر شده است سادگی و وجود ۶۴ نوع ترکیب رنگ بندی برای انرژی های آزاد شده آن را برای هر سلیقه ای جذاب کرده است .در والپیپر Energy Flow Live Wallpaper قادر خواهید بود تصاویر و رنگ خط های موجود که به انرژی تلقی می شوند را شخصی سازی کنید و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. همچنین حساسیت و واکنش به لمس نیز از ویژگی های برترین این لایو والپیپر محسوب می شود. این لایو والپیپر بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

mohsenswa بازدید : 37 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

در دنیای دریایی که متعلق به خودتان است شناور شوید، دنیایی که در دستگاه اندروید شما جریان دارد! زندگی در آبهای متلاطم و محیط های زیبایی دنیای زیر دریا را تجربه کنید !Ocean یک برنامه ی زیبا و ارامش بخش میباشد که به تازگی با کیفیت HD برای اندروید عرضه شده است! با استفاده از این برنامه میتوانید به زیر اقیانوس سفر کرده و علاوه بر ماهی ها و سایر ابزیان کشتی های غرق شده در اقیانوس را مشاهده و از انها لذت ببرید. در این والپیپر زنده ی جذاب محیط را بر اساس میل خود تنظیم کنید به طور مثال “Shark Pack” کوسه ی سفید، کوسه ی سرچکشی و قفس کوسه و غواص را در بر دارد. برای اجرای این لایو والپیپر به اندروید ۲.‍۲ و بالاتر نیاز دارید.

mohsenswa بازدید : 29 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

با Storm Live Wallpaper می توانید پس زمینه گوشی اندروید خود را طوفانی کنید و گوشی خود را از یک نواختی در آورید ! از قابلیت های کلیدی Storm Live Wallpaper میتوان به ۱۰ لایو والپیپر متفاوت ، گرافیک اچ دی ، سازگاری با ۹۹% گوشی های اندرویدی ، غیر فعال شدن لایو والپیپر در هنگام کار نکردن با گوشی و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این لایو والپیپر به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

mohsenswa بازدید : 24 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

World of Mages یک بازی ورق فانتزی است که برای گوشی های اندروید طراحی شده است که شما باید راه خود را با مبارزه پیش ببرید، بعد از هر پیروزی شما یک ورق بی همتا برنده می شوید که به شما کمک می کند. از ویژگی های این بازی میتوان به ۶ نوع متفاوت مدرسه جادوگری ، وجود بیش از ۱۲۰ موجود و طلسم ، بهینه سازی شده و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

mohsenswa بازدید : 24 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

هنگامی که آخرالزمان فرا رسیده است شما چه مدت می توانید در مقابل زامبی ها برای بقای خود تلاش کنید؟ تعداد زامبی ها به شدت افزایش یافته و موج های حمله آنان یکی پس از دیگری در انتظار شما است. از سلاح های مختلف استفاده کنید و آن ها را یکی پس از دیگری نابود نمایید قبل از اینکه آن ها شما را نابود کنند.Dead on Arrival 2 نسخه ی دوم بازی فوق العاده هیجان انگیز مبارزه با زامبی ها در سبک بازی های اکشن و ترسناک برای سیستم عامل اندروید می باشد که می توانید به صورت مالتی پلیر این بازی را تا ۴ نفره با دوستان خود بازی کنید. شما می توانید در Dead on Arrival از سلاح های قدرتمند جهت نابود کردن زامبی ها به صورت دسته جمعی استفاده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

mohsenswa بازدید : 28 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

در بازی Egg Baby شما باید از تخم مرغ دوست داشتنی بازی بخوبی مراقبت کنید تا تبدیل به موجودی ناز شود! برای اینکه تخم مرغ بازی را سالم نگه دارید باید کارهای مختلفی برای آن انجام دهید؛ برای مثال باید به آن غذا دهید، به حمام ببرید و در تخت خواب بگذارید! هر چقدر بیشتر به او برسید پول بیشتری دریافت خواهید کرد! برای آغاز بازی کافیست از بین تخم مرغهای موجود یکی را انتخاب کرده، برایش لباس مناسبی تهیه کرده و شروع به تربیتش بکنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

mohsenswa بازدید : 31 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

BEAT MP3 یک بازی ضربه ریتم موسیقی است که هر نوع فرمت فابل موسیقی بر روی دستگاه اندرویدی شما را پشتیبانی می‌کند. شما با استفاده از این برنامه می توانید بر خلاف برنامه های قبلی که بسیار خسته کننده بودند بازی ریتم موسیقی را انجام دهید . این برنامه قابلیت پشتیبانی از فایل های چندرسانه ایی مختلف نظیر mp3,mp4 را دارد و به راحتی می توانید با این بازی از آنها استفاده نمایید . ویژگی های این بازی گرافیک و افکت‌های فوق‌العاده ، استفاده از پرش های و برش های صادفی زیبا در موسیقی مورد نطر ، افزایش لذت و راحتی کار با برنامه بدون بارگذری دقیق تجزیه و تحلیل آهنگ است .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.


mohsenswa بازدید : 24 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

یک نیروی مخرب قدرتمند در حال نابودی دنیا می باشد. شما تنها امید هستید؟ آیا می توانید زمان را به عقب بازگردانید؟ خود را برای هیجان انگیز ترین بازی سال اماده کنید.بازی Time Surfer از بازی های در سبک اکشن می باشد که نسخه جدید آن الان در اختیار شماست. شما در کهکشان و در دل یک سیاره پرواز می کنید و کره زمین در حال نابودی است که همه به شما امید بسته اند تا با قدرت خود تمامی امتیازات موجود در بازی را جمع آوری کنید و با قدرت بیشتری بازی را ادامه دهید. این بازی گیم پلی راحت و روانی دارد برخی از لباس و تجهیزات ماجراجویی بدون هیچگونه محدودیتی در اختیارتان قرار می گیرد. در این ورژن ۵ قهرمان جدید و ۳ حیوان خانگی اضافه شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

mohsenswa بازدید : 34 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

آیا آماده یک ماجراجویی بزرگ و تلاش برای کشف راز ها می باشید؟ سفری به یونان باستان، مصر، بابل و روم داشته باشید و یکی از بزرگترین راز هایی که در تمامی دوران وجود داشته است و مربوط به شهر مصر را کشف کنید. Egypt Quest v1.25 یک بازی پازلی عالی ست، یک بازی با سبکی جدید و بسیار جالب تر به نسبت بازی های مشابه که در آن شما باید سه رنگ مشابه را با هم انطباق بدهید و پازل ها را حل کنید.گرافیک HD بازی و همچنین دارا بودن بیش از ۶۰ مرحله از ویژگی های مهم بازی است.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

mohsenswa بازدید : 28 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

آیا هیچ وقت جرئت داشته اید با سرعت بسیار بالا در جاده های خطرناک رانندگی کنید ؟ آیا دوست دارید رانندگی با سرعت بالا را در جاده ها تجربه کنید ؟ اگر این طور است ما Crash Driver را به شما پیشنهاد می کنیم .در سریعترین مسابقات طول عمر خود شرکت کنید و این اجازه داشته باشید تا هر چقدر دلتان می خواهد تند برانید, در این بازی که از یک کنترلر ساده بهره میگیرد از شما خواسته میشود تا در شلوغ ترین اتوبان های دنیا با سرعتی باور نکردنی برانید و تصادف نکنید, در این بازی شما باید از بین تمامی ماشین ها گذر کنید و کسب امتیاز کنید, این بازی در مراحل متعددی انجام میشود که شامل دنیا ها گوناگون و جاده هایی متفاوت است.همچنین لازم به ذکر است که در طول مسیر مراقب چراغ های نشانگر ماشین خود باشید ! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

mohsenswa بازدید : 26 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

شهر باشکوه ما توسط هیولاهای وحشتناک و جانوران وحشی غارت شده است . اکنون شما تنها کسی هستید که می توانید این موجودات وحشی را از بین برده و آرامش را مجددا به شهر بازگردانید . Adventure Town یک بازی در سبک مدیریتی دهکده برای سیستم عامل اندروید است. خود را برای یک جنگ تمام عیار بین خیر و شر آماده کنید. گرافیک بازی به صورت انیمیشنی است و شخصیت های بازی به صورت بامزه ای و طنز آمیزی طراحی شده اند. همچنین محیط های تاریکی مثل مکان های حاوی آب مذاب بخوبی طراحی شده اند. توجه داشته باشید که در طول مراحل امتیازات متعددی به شما داده می شود . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.


mohsenswa بازدید : 27 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

آیا شما یک ماجراجوی واقعی هستید؟ پس به هیچ وجه این بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز را از دست ندهید! شما باید به جمع آوری آثار باستانی بپردازید و ماموریت هایی که به شما داده می شود را در کم ترین زمان ممکن آن را به پایان برسانید. پس از اتمام هر مرحله می توانید برای امنیت خود وسایلی که برای محافظت نیاز دارید خریداری کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

mohsenswa بازدید : 27 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

Worms 3 نام بازی استراتژیک جنگی زیبا، پر طرفدار، سرگرم کننده واعتیاد آوری می باشد که توسط گروه Team17 طراحی و توسعه داده شده است. در این نسخه از بازی تعدادی اسلحه جدید افزوده شده است که عملکرد بعضی از آن ها به صورت کاملا اساسی با اسلحه های پیشین تفاوت دارد. این بازی از سری بازی های ژانر استراتژیک می باشد، شما در برابر یک شخص دیگر کرمهایی قرار گرفته بصورت تصادفی در مکانهای مختلف روبرو خواهید شد. ماموریت شما استفاده از اسلحه های موجود خود برای پاکسازی تمامی کرمهای مخالف شما می باشد. بعضی از اسلحه ها، تفنگ، بمب، موشک و غیره می باشند. بازی کننده حتی میتواند تیمی از کرمها را مطابق سلیقه خود ایجاد نماید. در حالت بازی تک نفره، ماموریت های بصورت Campaign، آموزشی و به مبارزه طلبیدن (Challenge) وجود خواهند داشت که با کامل نمودن هر یک از آنها می توان موارد، مراحل، صفحات نقشه . صداهای جدیدی را بدست آورد یا به اصطلاح Unlock‌ نمود. با یکبار تجربه این بازی چنان شیفته آن خواهید شد که به این زودی ها از آن دست نخواهید کشید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو