loading...
شرکت نوین داده اسپادانا
mohsenswa بازدید : 33 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

با توجه به اینکه کاربران جیمیل روز به روز بیشتر می شوند، و حتی برخی از افراد دارای اکانت های مختلفی می باشند! از طرفی کاربران بیشتر بهدستگاه های هوشمند همراه نظیر تبلت و گوشی ها روی آورده اند گوگل برای حفظ این کاربران نظیر بسیاری از شرکت ها باید تدابیر دیگری می اندیشید و اپلیکیشن Gmail یکی از بهترین تصمیمات آن ها بود که مدت هاست تولید و ارائه شده است.

بقیه در ادامه مطلب

این برنامه هم اکنون برای آخرین بار تا این لحظه در هفته اخیر به روز رسانی شد و حدود یک میلیارد نفر هم آن را دانلود کردند! اما هر بار به روز رسانی باید برای کاربران حرف تازه ای داشته باشد. در پی تغییراتی که جویای آن بودیم به آپشن های مناسبی برخورد کردیم که خوب بود با شما نیز در میان بگذاریم.

ادغام جیمیل با درایو گوگل یکی از بهترین تغییراتی بوده که روی این اپلیکیشن انجام شده است. کاربران ios هم اکنون با دارا بودن قابلیت Save to Drive می توانند هر فایلی را که با دیگران به اشتراک گذاشته اند یا اینکه کاربری برایشان ارسال کرده است را تنها با یک کلیک در درایو خود ذخیره کنند.

جیمیل برای ios

زمانی که شما فایلی را برای کاربری ارسال می کنید قابلیت جدید این برنامه به شما هشدار می دهد که آیا فایل برای کاربر مورد نظر با موفقیت به اشتراک گذاشته شد یا خیر!

کاربرانی که دارای چند اکانت هستند در این برنامه دارای امکاناتی هستند که می توانند به راحتی از بخش تنظیمات این اکانت ها را معرفی کنند و همزمان به هر تعداد که می خواهند را یک جا مدیریت نمایند.

جیمیل برای ios

 

از سویی تعداد زبان هایی که به آپشن زبان های این برنامه افزوده شده است بسیار بیشتر از مواردی بوده که حتی فکرش را هم بکنید! امروز اپلیکیشن گوگل از 71 زبان به خوبی پشتیبانی می کند و این می تواند در افزایش تعدد کاربران هم نقش بسزایی داشته باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو