loading...
شرکت نوین داده اسپادانا
مهدی بازدید : 39 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

تبادل خانه راهی برای مسافرت بدون هزینه هتل

تبادل خانه راهی برای مسافرت بدون هزینه هتل
 

بله کاملا درست است ، یک روش جذاب و هیجان انگیز برای سفر ، به همه جای دنیا !!!! با این حال هشدار آی بانو  برای رعایت نکات امنیتی قبل از سفر را کاملا جدی بگیرید و حتما از طریق سایت های معتبر اقدام کنید ، البته این شیوه در ایران هنوز جا نیفتاده است اما اگر شما  قبلا تجربه سفر اینچنینی

را داشته اید ، حتما با ما نیز در میان بگذارید.

در ادامه مطالب با ما همراه باشید...

تبادل خانه از طریق اینترنت و برخورداری از مسافرتی عاری از هزینه های هتل

تقریبا همیشه مدت زمان مسافرت های خارج از کشور _خصوصا مسافرتی با اعضای خانواده_ به مدت زمانی که قادر به ماندن در هتل هستید بستگی دارد. اما اگر شرایطی پیش بیاید که به طور کامل هزینه پرداخت هتل را از مسافرت خود حذف کنید چطور می شود؟! آیا مایلید به غریبه ها اجازه اقامت در منزل خود را بدهید؟
این دقیقا همان چیزی است که براساس مبادله خانه رخ می دهد و بیش از هر زمان دیگری در حال محبوب شدن و فراگیر شدن است.

خانه های قابل مبادله
حداقل چندین دهه است که تبادل خانه صورت می گیرد، اما دوران دشواری سپری شد تا از این شیوه برای گذراندن تعطیلات به شکل امروزی استفاده شود. سایت های اینترنتی محدودی وجود دارند که چنین امکاناتی را ارائه می دهند و اعضای این وب سایت ها از سرتاسر جهان هستند، در بعضی از این وب سایت ها تنها چند هزار و در بعضی پنجاه هزار آدرس وجود دارد و ویژگی آن ها این است که تمامی اقشار جامعه را در بر می گیرند.

home-exchange-2

برای عضویت در سایت های معتبر ارائه دهنده این موارد، باید ماهیانه مبلغی حدود 10 تا 15 دلار امریکا پرداخت کرد تا بتوان به لیست مالکان منازل در سرتا سر جهان دست یافت و با آن ها ارتباط برقرار کرد. پیشنهاد های ارائه شده از طرف این سایت ها نیز براساس سازگاری دوره اقامت و مسافت مورد نظر صورت می گیرد. و سپس این مالک است که تصمیم می گیرد آیا این مبادله عادلانه است یا نه و آیا این دوره زمانی برای خودش مناسب می باشد و سپس مبادله موقت صورت می پذیرد.

ذخیره هزاران یورو
فایده این اقدام کاملا مشخص است. با این کار، صدها یا هزاران یورویی را که باید برای اقامت در هتل و یا در برخی موارد برای کرایه ماشین، می پرداختید برای خود حفظ کرده اید. این کار باعث می شود تا برای لذت بردن از سایر جنبه های مسافرتتان از قبیل شناخت فرهنگ بومی و غذا خوردن در بیرون، از جیبی پر پول تر برخوردار باشید.

تبادل خانه اینترنتی

برای خانواده های دارای فرزند نیز این شانس فراهم می شود که بتوانند در منزلی در منطقه ای آرام اقامت کنند و بتوانند فرزندان کوچک و کنجکاوشان را تحت کنترل خود داشته باشند. درحالیکه ممکن است زوج های جوان مایل به اقامت در آپارتمانی در مرکز شهر باشند.

تبادل منزل، تبادل زندگی
مزیت دیگر این شیوه، احساس شخصی ای است که زندگی موقت در چنین خانه هایی دارد، حسی که در هیچ هتلی نمی توان به آن دست یافت. این خانه ها متعلق به افرادی است که در همان منطقه ای که مایل بودید از آن دیدن کنید، واقع شده اند و تبادل موفقیت آمیز به معنای گام نهادن به زندگی فرد دیگری است. مسلما حتی بازدید از این وب سایت ها می تواند نمایی از زندگی افرادی را به ما نشان دهد که به طریق دیگر هرگز با آن ها در ارتباط نخواهیم بود.
اگر کسی می خواهد تعطیلات خود را در جایی بین اسکاتلند و ایرلند بگذراند، ما در آی بانو خانواده ای شش نفره را در این منطقه یافته ایم که خانه چوبی خود را برای مبادله گذاشته است و البته مرغ ها و گربه تنبلشان نیز جزو این تبادل هستند!

به این شیوه ایمان بیاوریم
درست است که با این کار به غریبه ها اجازه ورود به خانه مان را می دهیم، اما با گذشت زمان این مبادلات مورد تایید قرار گرفته اند و دیگر افراد مبادله گر در خانه های موقتی به عنوان یک غریبه به حساب نمی آیند.

homeexchange.com

این افراد مرتبا از طریق اینترنت و تلفن با یکدیگر ارتباط می گیرند و اطلاعات مربوط به مبادله و عکس ها ی مختلف را در این میان رد و بدل می کنند که موجب خاطر جمعی افراد می شود. Homeexchange.com با دارا بودن 14هزار لیست منزل از سراسر دنیا، یکی از بزرگترین سایت ها در این زمینه به شمار می رود و در طول 11سالی که در این زمینه فعالیت دارد حتی یک بار هم گزارشی از دزدی، خرابکاری یا جعل ارائه نشده است. پس نباید نگران دزدی باشید. حتی در این راه به گربه تان نیز غذا داده می شود!
مسلم است که آماده کردن منزلتان برای اقامت چند هفته ای یک غریبه، موجب ترس و تفکرات منفی بسیاری می شود. حتی ممکن است مدت زمان طولانی ای بگذرد تا مبادله ای مطلوب از جانب شما صورت بگیرد اما به محض اینکه به این کار دست بزنید، شما هم به آن دسته از افرادی- که هر روز به تعدادشان نیز افزوده می شود- می پیوندید که از این شیوه نامعمول برای لذت بردن از تعطیلاتشان استفاده می کنند.

 

ibanoo.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو