loading...
شرکت نوین داده اسپادانا
مهدی بازدید : 45 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
سه‌کیف‌قاپ حرفه‌ای که از مشتریان بانک‌ها و مراکز تجاری دزدی می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش شرق، کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران مدتی قبل به اخبار و اطلاعاتی درخصوص فعالیت گروهی از سارقان کیف‌قاپ دست پیدا کردند و به دستور بازپرس شعبه 11دادسرای ناحیه 27 به پیگیری موضوع پرداختند. آنها با بهره‌گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار موفق به شناسایی سه عضو گروه سارقان شدند و فهمیدند این افراد در دزدی‌های متعددی در تهران و کرج دست دارند.

این گروه ابتدا طعمه‌های خود را در مراکز تجاری و مالی به‌ویژه در شعب بانکی شناسایی می‌کردند و با تعقیب آنها سرقت را معمولا با شکستن شیشه خودروها یا سرقت کیف از صندلی خودرو انجام می‌دادند. 

 

کارآگاهان پس از شناسایی مخفیگاه سه‌عضو این گروه به نام‌های امید (42ساله)، وحید (28ساله) و پوریا (37ساله) با اخذ نیابت قضایی به کرج رفتند و محل موردنظر را به صورت نامحسوس تحت مراقبت قرار دادند. ماموران سرانجام با اطمینان از حضور متهمان در مخفیگاهشان، هر سه عضو این گروه را در حالی‌که قصد داشتند با ایجاد درگیری فرار کنند، به دام انداختند و در بازرسی از مخفیگاه آنها تعداد زیادی از انواع اموال مسروقه و به‌ویژه مدارک شناسایی کشف کردند.

متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبه‌روشدن با اسناد و مدارک جمع‌آوری‌شده از سوی کارآگاهان، به ده‌ها فقره سرقت به شیوه «زاغ‌زنی» در مناطق مختلف تهران و کرج اعتراف کردند.

«امید» در همان اظهارات اولیه خود به کارآگاهان گفت: «سرقت‌های زیادی را به‌همراه دو همدست خود و به شیوه زاغ‌زنی از مراجعه‌کنندگان به بانک‌های سطح شهر تهران، کرج و قلعه‌حسن‌خان انجام داده‌ایم.» وحید نیز درخصوص شیوه و شگرد سرقت‌هایشان گفت: «پوریا داخل بانک می‌رفت

 

و پس از شناسایی سوژه از شعبه خارج می‌شد و هر سه‌نفر به‌دنبال طعمه می‌رفتیم. وقتی مالباخته ماشین را به قصد پارک متوقف می‌کرد، از غفلتش استفاده و کیف حاوی پول‌ها را سرقت می‌کردیم.» پوریا نیز درباره زمان سرقت‌ها گفت: «سرقت‌های خود را از ساعت هشت‌صبح تا ساعت12ظهر انجام می‌دادیم.»

کارآگاهان در ادامه تحقیقات با بهره‌گیری از اسناد و مدارک شناسایی به‌دست‌آمده از مخفیگاه متهمان و بررسی سرقت‌های مشابه که سرنشینان خودرو سواری اقدام به سرقت از مالباختگان کرده بودند، موفق به شناسایی تعدادی از مالباختگان شدند.  یکی از مالباختگان که مدارک شناسایی‌اش در مخفیگاه متهمان کشف شده بود،

 

پس از حضور در پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: «روز 29مهرماه از بانکی واقع در 45متری کلهر، مبلغ هفت‌میلیون‌تومان وجه نقد دریافت کردم و پس از سوارشدن به ماشین، کیف حاوی پول را در زیر صندلی راننده قرار دادم. پس از رسیدن به محل کارم، در حالی‌که کیف‌پول همچنان زیر صندلی راننده قرار داشت از ماشین پیاده شدم و پس از گذشت چنددقیقه به محل پارک خودرو مراجعه کردم و متوجه شدم شیشه سمت راننده خودرو شکسته شده و کیف حاوی پول به سرقت رفته است.»

یکی دیگر از مالباختگان نیز در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: «پس از اخذ مبلغ 13میلیون‌تومان وجه نقد از بانکی در مهرشهر به محل کار خود مراجعه و ماشین را در پارکینگ پارک کردم. پس از دقایقی، از طریق پرسنل پارکینگ متوجه شدم فردی در صندوق عقب اتومبیل را تخریب کرده و در حالی‌که دو نگهبان پارکینگ قصد داشتند وی را دستگیر کنند، کیف حاوی مبلغ 13میلیون‌تومان را سرقت کرده و همراه دونفر دیگر با خودرو پژو405 نقره‌ای از محل متواری شده است.»

 

سرهنگ علی غیاثوند، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر گفت: «با توجه به اعترافات صریح متهمان به ده‌ها فقره سرقت از مراجعه‌کنندگان به مراکز تجاری و به‌ویژه شعب بانکی مناطق مختلف تهران و کرج، از تمام مالباختگانی که در شش‌ماه گذشته به این شیوه و شگرد مورد سرقت وجوه نقد و... قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود برای شناسایی متهمان و پیگیری شکایات خود به اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.»

beytoote.com

مهدی بازدید : 34 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
تیم دانشگاه شریف در دیداری دوستانه تیم دانشگاه تهران را شکست داد.

دیدار دوستانه میان تیم‌های پیشکسوتان فوتسال دانشگاه شریف و دانشگاه تهران در سالن استاد جباری دانشگاه شریف برگزار شد که در پایان تیم دانشگاه شریف موفق شد با نتیجه‌ سه بر دو حریف خود را شکست دهد.

محمدرضا حیدریان، کاپیتان سابق تیم فوتسال و رحمان رضایی مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران در ترکیب تیم فوتسال دانشگاه تهران حضور داشتند و همچنین علی دایی و عادل فردوسی‌پور برای تیم فوتسال دانشگاه شریف در این دیدار به میدان رفتند.

زننده یکی از گل‌های دانشگاه شریف علی دایی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بود. این مسابقه حاشیه‌های داشت که به شرح زیر است:

* در حالی که قرار بود بازی راس ساعت 12:00 آغاز شود به دلیل حضور تاخیر علی دایی و عادل فردوسی‌پور از ساعت 13:20 آغاز شد.

* ورود دایی و فردوسی‌پور به سالن با تشویق شدید هواداران همراه بود. طرفداران خواستار بازی فردوسی‌پور در این دیدار بودند و شعار "عادل برو داخل" سر دادند که او در جواب گفت از ناحیه پا مصدوم هستم و تنها به عنوان تماشاگرنما در این جا حضور دارم. البته فردوسی‌پور در نیمه دوم این بازی و پس از درخواست زیاد هواداران وارد میدان شد و به بازی پرداخت.

* قبل از این دیدار عده‌ای از دانشجویان که عضو کمپین مبارزه با بیماری ایدز در دانشگاه شریف بودند، شال قرمزی را به بازیکنان می‌دادند که وقتی این شال در دست فردوسی‌پور بود فردی به وی گفت که با این کار خود نشان دادی که پرسپولیسی هستی که او با خنده در جواب گفت که تکذیب می‌کنم.

* تیم دانشگاه شریف در این دیدار با لباس قرمز و تیم دانشگاه تهران با لباس سفید به بازی پرداختند.

* علی دایی در یک صحنه در محوطه جریمه دانشگاه تهران توسط دروازه‌بان حریف سرنگون شد که ضربه پنالتی را با یک ضربه آرام تبدیل به گل کرد که با تشویق شدید طرفداران همراه بود.

* دریبل‌های مثال زدنی محمد رضا حیدریان، کاپیتان سابق تیم فوتسال ایران حضار را به وجد آورد و بارها از جانب آنها مورد تشویق قرار گرفت.

* فغانی و مظفری زاده داوران بین‌المللی فوتبال ایران قضاوت این دیدار دوستانه را بر عهده داشتند.

* از نکات جالب توجه این مسابقه حضور عادل فردوسی‌پور در خط حمله تیم دانشگاه شریف و حضور علی دایی در خط دفاعی این تیم بود و بارها دایی با پاس‌های دقیق او را در موقعیت گلزنی قرار داد که وی موفق به گلزنی نشد.

* علی دایی در پایان این مسابقه در جمع خبرنگاران گفت: سال‌های خوبی در این دانشگاه داشتم و دوستان خوبی پیدا کردم که مطمئنا تاثیر زیادی در زندگی ورزشی من داشتند. من خودم را مدیون این دانشگاه و کارمندان آن می‌دانم و برای همه آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. همچنین از حضور در جمع دانشجویان این دانشگاه به وجد آمدم.

* در این دیدار تعداد بسیار زیادی از دانشجویان دانشگاه شریف تماشاگر این دیدار بودند.

* مسئولان دانشگاه از حضور بانوان در جایگاه تماشاگران خودداری کردند. به گفته دانشجویان آنها بارها خواستار صدور مجوز برای حضور بانوان در سالن برای تماشای این بازی شده بودند، اما مدیریت دانشگاه شریف اجازه حضور آنها در این سالن سر پوشیده را ندادند.

beytoote.com

مهدی بازدید : 39 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
فیفا نام 5 دروازه‌بان را در فهرست برترین دروازه‌بانان سال جهان در سال 2013 اعلام کرد.

به گزارش ایسنا ، مراسم معرفی برترین‌های فوتبال جهان در سال 2013 قرار است 13 ژانویه در زوریخ برگزار شود. فیفا فهرست اولیه 5 دروازه‌بان برتر جهان در سال 2013 را اعلام کرد که به شرح زیر است:


ایکر کاسیاس (اسپانیا – رئال‌مادرید)
پیتر چک (جمهوری چک - چلسی)
ویکتور والدس (اسپانیا - بارسلونا)
مانوئل نویر(آلمان – بایرن‌مونیخ)
جان لوئیجی بوفون (ایتالیا - یوونتوس)

بهترین دروازه بان فوتبال جهان در قالب تیم برتر فوتبال در 13 ژانویه سال 2013 انتخاب می‌شود.

beytoote.com

مهدی بازدید : 39 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

شما نژادپرست هستید/ چرا سیاه‌پوست‌ها اجازه اجرای مراسم قرعه‌کشی را ندارند؟!

چند دادستان عمومی در برزیل، فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) را به نژادپرستی متهم کردند. آنها معتقدند که فیفا پیشنهاد برزیل برای انتخاب دو مجری سیاه‌پوست را رد کرد و به جای آن دو مجری غیر برزیلی سفید پوست را برای مراسم روز جمعه انتخاب کرد.

 تنها سه روز به آغاز قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل باقی نمانده است. برزیلی‌ها فیفا را به نژادپرستی متهم کردند؛ اتهامی که در صورت صحت آن معتبرترین رقابت‌های فوتبالی را تحت شعاع خود قرار خواهد داد.

دادستانی در ایالت سائوپائولوی برزیل انتخاب دو مجری سفید پوست برای مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل را که قرار است روز جمعه در شهر باهیای برزیل برگزار شود نوعی نژادپرستی از سوی فیفا دانست. او گفت: کشور برزیل دو مجری سیاه پوست را برای روز جمعه در نظر گرفته بود اما فیفا درخواست آنها را نادیده گرفت و به جای آن فرناندا لیما و همسرش رودریگو هلبرت را برای این مراسم انتخاب کرد.

کریستیانو جورج سانتوس یکی دیگر از دادستان‌های برزیلی گفت: تحقیق گسترده‌ای را درباره این اقدام فیفا آغاز کرده‌ایم. چنانچه فیفا یا شرکت برگزاری مراسم قرعه کشی تغییر در انتخاب مجریها را از روی قصد انجام داده باشد تصمیم‌های قضایی خواهیم گرفت و مقصران را مجازات خواهیم کرد.

فرنادا لیما و همسرش رودریگز برزیلی نیستند. این دو مجری سفید پوست درحالی برای مراسم روز جمعه انتخاب شده اند که نصف مردم برزیل رنگین پوست هستند، به همین خاطر است که‌ برزیلیها معتقدند که باید مجریهای این مراسم سیاه پوست باشند.

فیفا در واکنش به این اتهام در بیانیه‌ای که رویترز منتشر کرد هرگونه نژادپرستی را محکوم کرد و گفت: هیچگونه پیشنهادی به ما داده نشد و ما تغییری نداده‌ایم. فرنادا لیما و همسرش رودریگز را به خاطر تجربه زیاد آنها انتخاب کرده‌ایم. آنها نماد این جام جهانی و بازیهای مقدماتی را طراحی کردند. فیفا مخالف هرگونه نژادپرستی و تبعیض است و این را در بیانیه‌های زیادی اعلام کرده‌ایم. در خلال مراسم چهره‌های سرشناس سیاه پوستی به روی صحنه می‌آیند و به روند مراسم کمک خواهند کرد.

beytoote.com

مهدی بازدید : 37 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

92 07 2251 احتمال تشکیل استان خرداد در شرق تهران

احتمال تشکیل استان “خرداد” در شرق تهران

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران از بیان زمان تشکیل استان جدید خودداری کرد و توضیح داد: ما با اسم «خرداد» برای این استان موافقیم چرا که خرداد یک حادثه‌ای است که تمام مناطق ما را به هم پیوند می‌دهد و رشته مشترک بین پیشوا، ورامین، قرچک و جواد آباد و …است اما این که کی به نتیجه می‌رسد باید بگوییم که تشکیل استان مراحلی دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از قول مساعد وزیر کشور برای تشکیل استان در شرق تهران خبر داد.

سید حسین نقوی حسینی به مذاکره با رحمانی فضلی، وزیر کشور برای تشکیل استان به مرکزیت ورامین اشاره کرد و گفت: در نخستین گفت‌وگو با وزیر کشور در مجمع نمایندگان استان تهران که بنده رئیس این مجمع هستم این موضوع مطرح شد، به ایشان گفتیم که استان تهران به این شکل موجود قابل مدیریت نیست و نیاز دارد در شرق استان تهران و نیز غرب این استان دو مجموعه جدید مانند ساختاری که برای نیروی انتظامی شکل گرفته شکل بگیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک تعامل وزیر کشور با نمایندگان مجلس را خوب ارزیابی کرد و گفت: ارتباطات ایشان با نمایندگان مجلس خوب است، همین فکر را هم به استانداران هم اعلام کرده است، استانداران هم تعامل خوبی دارند، سید حسین هاشمی استاندار تهران دوره قبل همکار ما در مجلس شورای اسلامی بوده‌اند، قطعاً این ارتباطات کمک‌های شایانی به شکل‌گیری تفکر مذکور می‌کند.

وی تصریح کرد: وزیر کشور گفتند قبلاً در شورای عالی امنیت ملی روی این موضوع مطالعاتی انجام داده‌ایم، حال که در جایگاه وزیر کشور هستم هم می‌توانم بهتر این کار را دنبال کنم.

نقوی ادامه داد: همین موضوع را با استاندار تهران نیز مطرح کردیم که ایشان گفتند هنوز در موضوع استان وارد نشدند و بعد از ورود به این موضوع راجع به مساله صحبت می‌کنیم.

* ۱۳ اداره و سازمان در شهرستان ورامین ساختار استانی دارند
سید حسین نقوی حسینی با بیان اینکه ۱۳ اداره و سازمان موجود در شهرستان ورامین ساختار استانی دارند، گفت: تحقیقات کشاورزی که ساختار استان تهران را دارد،سازمان آب که جنوب شرق است، نیروی انتظامی که شرق استان است، بنیاد حفظ آثار و … ساختار استانی دارند، یعنی ساختارهای تشکیل استان نیز تا حدودی فراهم شده است، از این به بعد هم در حال تلاش هستیم که ادارات با ساختار شهرستان‌های استان تهران در ورامین شکل گیرند، مانند تربیت بدنی و … تا ساختارهای اداری کار فراهم شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تشکیل استان جدید در شرق استان تهران را یک ضرورت برای استان تهران دانست و عنوان کرد: اگر این ساختار شکل بگیرد هم خدمت‌رسانی به مردم تسهیل می‌شود و هم بار سفر به تهران کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در هر شبانه‌روز ۲۰۰ هزار نفر سفر به تهران صورت می‌گیرد افزود: بیش از ۱۰۰ هزار نفر سفر از این سفرها برای انجام کارهای اداری و سازمانی صورت می‌گیرد، قطعاً پاکدشت هم همین میزان سفر را دارد، دماوند هم همین‌طور، شهرستان‌های غرب تهران هم همین اوضاع را دارند و راه سبک کردن تهران همین است.

* با اسم «خرداد» برای استان موافقیم
رئیس مجمع نمایندگان استان تهران از بیان زمان تشکیل استان جدید خودداری کرد و توضیح داد: ما با اسم «خرداد» برای این استان موافقیم چرا که خرداد یک حادثه‌ای است که تمام مناطق ما را به هم پیوند می‌دهد و رشته مشترک بین پیشوا، ورامین، قرچک و جواد آباد و …است اما این که کی به نتیجه می‌رسد باید بگوییم که تشکیل استان مراحلی دارد.

وی با تشریح مراحل تشکیل استان خرداد گفت: باید خود استان موافق جدایی از استان قبلی باشد، بعد برود در وزارت کشور و کار مطالعاتی به لحاظ شاخص ها انجام شود،

وسعت، جمعیت، شاخص‌ها، وضعیت اقتصادی، ساختارها، سازمان‌ها، به لحاظ استراتژیکی، سرزمینی و … انجام شود، بعد وزارت کشور به دولت می‌فرستد، در دولت باید تصویب شود، لایحه شود و بیاید در مجلس، مجلس به آن لایحه دولت رای دهد و شورای نگهبان تایید کند تا استان تشکیل شود و انجام این امور زمان زیادی می‌خواهد.

منبع

toofun.ir

مهدی بازدید : 43 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

در حالی که بسیاری از ما، مایکروسافت پینت را اساسا نرم افزار گرافیکی به حساب نمی آوریم و تقریبا آن را کنار گذاشته ایم، یک پیرمرد ۹۷ ساله کم بینا که مبتلا به دژنراسیون ماکولا (کم بینایی در مرکز دید) است، با این نرم افزار ساده، پیکسل به پیکسل به خلق آثار هنری می پردازد.

هال لاسکو که همه او را پدربزرگ صدا می کنند، حدود ۱۳ سال پیش توسط نوه اش با نرم افزار پینت در ویندوز ۹۵ آشنا شد. او سابق بر آن هم، علاقه خاصی به کارهای هنری و کشیدن نقاشی به شیوه معمولی داشت و البته، در برهه ای از زندگی اش به طراحی فونت (تایپوگرافی) می پرداخت.

اما هال بعد از این که به علت دژنراسیون ماکولا در مرکز دیدش دچار اختلال بینایی شد، نمی توانست درست نقاشی کند و در نتیجه از سال ۲۰۰۵ به طور کامل خود را وقف نقاشی با مایکروسافت پینت کرد، به طوری که هر روز ۱۰ ساعت بر روی نقاشی های خود وقت می گذارد و به لطف بزرگ کردن پیکسل ها با کمک نرم افزار، می تواند دقیقا از جایگذاری مناسب رنگ ها و شکل دهی طرح ها اطمینان حاصل کند. در اصل پینت تبدیل به ذره بین او برای نقاشی شده.

او در این سال ها بیش از ۱۵۰ کار هنری دیجیتال خلق کرده، اما افسوس که خودش قادر نیست هیچ یک از آنها را به طور واضح و کامل ببیند. نقاشی های هال با الهام گیری از آثار نقاشان معروفی چون ادوارد هاپر، چارلز برچفیلد، و پال کلی کشیده شده و این اواخر هم به سبک امپرسیونیسم روی آورده و وب سایتی هم برای فروش آثار خود دارد.

شما می توانید ویدیوی مستندی را که درباره هال ماسکو ساخته شده، در زیر مشاهده کنید و بیشتر با داستان زندگی او آشنا شوید.
 
مهدی بازدید : 41 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (1)

آدامس اربیت

بوسنی و هرزه گوین، لهستان، آمریکا، اسپانیا، مکزیک، روسیه، کنیا، استرالیا، کانادا، انگلستان، نیوزلند، فیلیپین ، فرانسه، تایوان، چین، هند و صربستان... اینها نه راه یافتگان به جام جهانی اند و نه  گروهی که پای یکی از قطعنامه ها را امضا کرده اند، بلکه کشورهایی هستند که کمپانی وریگلی  Wm. Wrigley Jr. Company در این کشورها دارای کارخانه است. بقیه در اداممه مطالب...

مهدی بازدید : 58 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 

پربازدید ترین سایتها کدامند؟ (عکس)

 استفاده از گوگل به بخشی از زندگی روزمره بسیاری از مردم تبدیل شده است به طوری که برخی از کشورها از نام آن به عنوان فعل جستجو کردن استفاده می کنند، اما یک نقشه جدید نشان می دهد که چه کشورهایی از کدام سایتهای اینترنتی بیشتر استفاده می کنند. بقیه در ادامه مطالب...

مهدی بازدید : 38 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 

انسان هم از این موضوع مستثنی نبوده و شاهد تغییرات زیادی در خودمان بوده ایم که مهمترین آن درجمجمه بوده است. آنجا که مغز ما رشد فزاینده ای پیدا کرده و ما را در وضعیت امروزی قرار داده است.

 اما قرار نیست که چهره ما به همین شکل باقی بماند و در طول زمان دستخوش تغییرات خواهیم شد. به همین خاطر یک طراح دیجیتال با کمک چند متخصص ژنتیک دست به کار شده اند تا چهره آینده بشر را رسم کنند.

چهره انسان ها در 10000 سال دیگر + عکس

بقیه در ادامه مطالب...


 

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو