loading...
شرکت نوین داده اسپادانا
مهدی بازدید : 63 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

 رونالدو پس از تمدید قرارداد با رئال مادرید به پردرآمد ترین فوتبالیست در  جهان تبدیل شد.

رونالدو قرارداد خود را تا سال ۲۰۱۸ با رئال مادرید تمدید کرد و بابت این قرارداد هر سال ۲۳ میلیون دلار دریافت می کند.
kzvv5y457bf628dwz8d درامد های رونالدو پردرامدترین فوتبالیست جهان + تصاویر

قرارداد رونالدو با نایک ۸ میلیون دلار در سال هست .

lveynlofcv05ab5sbpu0 درامد های رونالدو پردرامدترین فوتبالیست جهان + تصاویر

او با شرکت های مختلفی از جمله کونامی و کاسترول نیز قرارداد دارد که باعث می شود چندین میلیون دلار به ثروتش اضافه شود.

m4meyjh3t0jqv8u5r86e درامد های رونالدو پردرامدترین فوتبالیست جهان + تصاویر

رونالدو اتومبیل های لوکس از جمله لامبورگینی، بنتلی، پورشه و مرسدس بنزدر پارکینگ خانه اش دارد.

ynaol2ybgptyaednltfj درامد های رونالدو پردرامدترین فوتبالیست جهان + تصاویر

رونالدو در سال ۲۰۰۹ با فراری خود در منچستر تصادف کرد و ۳۲۰ هزار دلار به او خسارت وارد شد.

gkk97vw6eyb5iyi28uad درامد های رونالدو پردرامدترین فوتبالیست جهان + تصاویر

منبع

bipatogh.ir

مهدی بازدید : 38 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

نقل است شاه عباس  رجال كشور را به ضيافت شاهانه ای  ميهمان كرد و به خدمتكاران دستور داد تا در سر قليان ها را ب جاي تنباكو، از سرگين اسب پر کنند . ميهمان ها مشغول كشيدن قليان شدند و دود و بوي پهنِ اسب، فضا را پر كرد اما رجال از بيم ناراحتي‌ شاه پشت سر هم بر ني قليانپک عميق زده و با احساس رضايت دودش را هوا مي دادند!!! گويي در عمرشان، تنباكويي به آن خوبي‌ را  نكشيده اند!
شاه رو به آنها كرده و گفت: «سرقليان ها با بهترين تنباكو پر شده اند. آن را حاكم همدان برايمان فرستاده است.»
همه از تنباكو و عطر آن تعريف كرده و گفتند: «براستي تنباكويي بهتر از اين نمي‌توان يافت.»
شاه به رئيس نگهبانان دربار، كه پك هاي بسيار عميقي به قليان مي زد، گفت: « تنباكويش چطور است؟»
رئيس نگهبانان گفت: «به سر اعليحضرت قسم، پنجاه سال است كه قليان مي كشم، اما تنباكويي به اين عطر و مزه نديده ام!»
شاه با تحقير به آنها نگاهي‌ كرد و گفت: «مرده شوي تان ببرد كه بخاطر حفظ پست و مقام، حاضريد بجاي تنباكو، پِهِن اسب بكشيد و به به  و چه چه كنيد.:))

منبع

bipatogh.ir

مهدی بازدید : 39 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

عروسکی که به انسان ها آسیب میرساند – عروسک جن زده + عکس …

عروسکی که به انسان ها آسیب میرساند – عروسک جن زده + عکس  در سال ۱۹۷۰ یک زن عروسکی مدلRaggedy-Ann از یک مغازه دست دوم فروشی برای دخترش که در کالج بود خرید.

 

دختر عروسکش را دوست داشت و آن را در آپارتمانش گذاشته بود، اما او و هم خانه اش خیلی زود متوجه اتفاقاتی عجیبی شده بودند که مربوط به عروسک  این می شد. عروسک خود بخود حرکت می کرد، اغلب در اتاق دیگری پیدا می شد بدون اینکه کسی بهش دست زده باشد. آنها تکه کاغذ پاره هایی با دست خط بچه گانه از یک نوع کاغذ پوستی پیدا می کردند که نمونه اش را در خانه شان نداشتند. حتی یک روز عروسک را به صورتی دیدند که به طرز غیر ممکنی بر روی پاهای قراضه ی خودش ایستاده است.

دخترها که ترسیده بودند با یک مدیوم تماس گرفتند و او بهشان گفت که این عروسک در تسخیر روح یک دختر جوان که در ساختمان آنها مرده درآمده است. Annabelle   به او گفته که دختران کالج را دوست داشته و  می خواسته که با آنها بماند، پس دخترها هم بهش گفتند که می تواند با آنها بماند. متاسفانه ماندن عروسک در آپارتمان باعث زیاد شدن فعالیت های ماوراطبیعی شد، مثلا یک شب دوست پسر یکی از دخترها مورد حمله عروسک واقع شد، و روی قسمت بالاتنه و قفسه سینه اش خراش هایی با علامت های شیطانی به وجود آورد.
درپایان دو دختر با دو بازپرس مسائل ماورایی اد و لورین وارن تماس کردند. این زن و شوهر خیلی زود فهمیدند که عروسک توسط روح یک بچه تسخیر نشده بلکه روحی شیطانی آن را تسخیر کرده که در مورد هویتش دروغ می گوید تا به دختران نزدیک شود، شاید هم قصد داشته روح یک یا دو نفرشان را تسخیر کند. دخترها Annabelle را به این زن و شوهر دادند تا در یک جعبه نمایش شیشه ای در موزه اسرارآمیز در کانکتیکت قرار دهند. در نشان روی شیشه نوشته شده است: هشدار:  ( به نفعتان است درش را باز نکنید) .

a9e5ap3e7kml5pdsiqt عروسکی که به انسان ها آسیب میرساند   عروسک جن زده + عکس

منبع

bipatogh.ir

مهدی بازدید : 31 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

sugar1

۱٫ مصرف بیش از حد شکر، میزان فروکتوز را در بدن افزایش می دهد و باعث چاقی می شود. 

گلوکز موجود در شکر براحتی در اندامها مورد استفاده قرار می گیرد ، در حالیکه تنها ارگانی که سوخت و ساز فروکتوز را برعهده دارد کبد است. فروکتوز انباشته شده در کبد به چربی تبدیل می شود.  

۲ . شکر حاوی مواد معدنی و ویتامین نیست.

با مصرف زیاد قند و شکر احتمال کمبود مواد مغذی مهم در بدن افزایش می یابد.

۳٫ مصرف قند و شکر زیاد موجب رسوب چربی در کبد میشود و احتمال ابتلا به بیماری کبد چرب را در پی دارد.

۴٫ افزایش تری گلیسیرید و چربی مضر خون از عوارض مصرف زیاد شکر است.

۵ . مقاومت بدن در برابر انسولین

۶٫ افزایش احتمال ابتلا به بیماریهای غربی نظیر چاقی، دیابت نوع دوم و بیماریهای قلبی، عروقی

۷٫ تاثیر بر هیپوتالاموس مغز و مختل شدن مرکز تنظیم میزان مصرف مواد غذائی

مصرف زیاد قند و شکر و انباشتگی فروکتوز در خون باعث تداوم احساس گرسنگی در افراد می شود.

۸ . قند اعتیادآور است.

۹ . مصرف بیش از حد قند و شکر مقاومت در برابر هورمون لپتین را موجب می شود.

لپتین از سلولهای چربی ترشح میشود. هر چقدر چربی بیشتری در بدن موجود باشد لپتین بیشتری ترشح می شود. مقاومت در برابر این هورمون و جلوگیری از ترشح آن، باعث زیاده روی در خوردن غذا می شود که  در نهایت  چاقی را در پی دارد.

منبع

www.medapple.com

 

مهدی بازدید : 33 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

Drinking Milk in Pregnancy

یک مطالعه جدید نشان می دهد که نوشیدن شیر در دوران بارداری بر روی قد فرزندان در بزرگسالی  تاثیرگذار تاست.

در این بررسی محققان با نگاهی به بیست سال آینده که نتایج آن در EJCN منتشر شد، ۶۸۵ جفت مادر و کودک دانمارکی را از نظر میزان مصرف شیر در دوران بارداری و همچنین قد فرزندان در سن بیست سالگی مورد ارزیابی قرار دادند.

مادران بارداری که بیش از پنج اونس ( حدود ۱۴۰ گرم) شیر کم چرب در روز نوشیدند نوزدان بزرگتری داشتند؛ فرزندان این مادران در بیست سالگی حدود نیم اینچ ( حدود یک و نیم سانیمتر) بلندتر از بقیه بودند. در ضمن فاکتور رشد در خون  آنان هشت درصد بیشتر از بقیه بود.

مادران باردار برای داشتن فرزندانی سالم باید به رژیم غذایی خود توجهی ویژه داشته باشند. اگر شما هم می خواهید فرزندان بلند قدتری داشته باشید در دوران بارداری شیر بنوشید.

منبع

www.medapple.com

 

مهدی بازدید : 63 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

 شصت و پنجمین نمایشگاه جهانی خودرو آلمان - IAA 2013

نمایشگاه بین المللی خودروی آلمان (IAA) پیشینه ای طولانی دارد که به ۱۱۵ سال قبل (۱۸۹۷ میلادی) برمی گردد. در آن سال هتل بریستول برلین میزبان نمایش عمومی هشت دستگاه خودرو بود. 
در سال ها و دهه های بعد، نمایشگاه خودروی آلمان توسعه یافت و استقبال بیش از حد بازدید کنندگان باعث شد از سال ۱۹۹۱، نمایشگاه به دو بخش مجزای خودروهای شخصی و خودروهای کاری (باری سبک و سنگین) تقسیم شود که نمایش خودروهای شخصی در فرانکفورت، و خودروهای کاری در هانوفر و به صورت یک سال در میان برگزار می شود. 
نمایشگاه فرانکفورت شامل بخش هایی از قبیل خودرو، موتور، تجهیزات ارتباطی و الکترونیکی خودروها، لوازم جانبی، تیونینگ و ... است که همیشه در اوایل سپتامبر (اواخر شهریور) برگزار می گردد. 
در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا گشت و گذاری تصویری در این نمایشگاه بزرگ داشته باشیم. 

 

مهدی بازدید : 40 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

درگذشت پدرِ نینتندو در سن ۸۵ سالگی

درگذشت پدرِ نینتندو در سن ۸۵ سالگی

 
هیروشی یامائوچی سومین و به قولی تأثیرگذارترین رییس شرکت نینتندو بود. او که شرکت را به عنوان میراث خانوادگی از پدربزرگش تحویل گرفت چنان دگرگونی ایجاد کرد که نینتندو از یک سازنده ساده کارت های بازی ژاپنی به یکی از سه غول بازی های رایانه ای در سطح جهان بدل شد.
او امروز در سن ۸۵ سالگی از دنیا رفت. و در حالی شرکتش را ترک گفت که کنسول های نینتندو به شدت زیر سایه پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان قرار دارد و ممکن است در فروش محصولاتش با مشکل مواجه شود.
بازی سوپر ماریو یا همان قارچ خور خودمان در زمان تصدی گری این مرد منتشر شد و توانست به فروش بی سابقه ۴۰ میلیون نسخه در سراسر جهان دست یابد.
یامائوچی در این مدت به عنوان مدیر و رییس هیات مدیره مشغول کار بود و دومین سهام دار بزرگ این شرکت به حساب می آمد. او ۵ سال پیش به واسطه رشد خوب شرکت تحت تملکش، عنوان ثروتمندترین مرد ژاپن را به دست آورد و در زندگی خود آنقدر دستاورد داشت که بعد از این نامش را با افتخار یاد کنند.
 
narenji.ir
 

 

مهدی بازدید : 48 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

مروری تصویری بر تغییر کیفیت بازی های ایکس باکس ۳۶۰ در طول ۸ سال

مایکروسافت مدتی پیش از نسل جدید کنسول بازی خود پرده برداری کرد. Xbox One دستگاهی است با سخت افزار قدرتمند که آمده تا برای چند سال آینده، سرنوشت بازی ها را رقم زند. اما آیا از همان ابتدا شاهد این خواهیم بود که بازی سازان از نهایت پتانسیل سخت افزاری این دستگاه استفاده نمایند؟
برای پاسخ به این سؤال باید تاریخچه نسل گذشته این کنسول یعنی Xbox 360 را مرور کنیم. کسانی که از ابتدا با ۳۶۰ همراه بودند قطعا تایید می کنند که بازی های آن کنسول، سال به سال پیشرفت کرد تا به کیفیت امروزی برسد. برای اینکه شما نیز این موضوع را بهتر درک کنید، در ادامه مطلب تصاویری از بازی های Xbox 360 را در ادوار مختلف قرار داده ایم تا بتوانید به صورت کاملا ملموس، پیشرفت گرافیک را در طی سالیان متمادی مشاهده نمایید.

 

مهدی بازدید : 39 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

ریاضیدان زن ایرانی، برنده جایزه جهانی انجمن ریاضی آمریکا شد

ریاضیدان زن ایرانی، برنده جایزه جهانی انجمن ریاضی آمریکا شد
 

مریم میرزاخانی، استاد دانشگاه استنفورد آمریکا به عنوان برنده‌ جایزه ستر(Satter Prize) انجمن ریاضی آمریکا در سال 2013 معرفی شد.به گزارش خبرنگار علمی ایسنا، این جایزه را انجمن ریاضی آمریکا هر دو سال یک بار به زنانی که دستاورد ریاضی مهمی داشته باشند اهدا می‌کند.

در ادامه مطالب با ما همراه باشید...

مهدی بازدید : 39 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

تبادل خانه راهی برای مسافرت بدون هزینه هتل

تبادل خانه راهی برای مسافرت بدون هزینه هتل
 

بله کاملا درست است ، یک روش جذاب و هیجان انگیز برای سفر ، به همه جای دنیا !!!! با این حال هشدار آی بانو  برای رعایت نکات امنیتی قبل از سفر را کاملا جدی بگیرید و حتما از طریق سایت های معتبر اقدام کنید ، البته این شیوه در ایران هنوز جا نیفتاده است اما اگر شما  قبلا تجربه سفر اینچنینی

را داشته اید ، حتما با ما نیز در میان بگذارید.

در ادامه مطالب با ما همراه باشید...

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو