loading...
شرکت نوین داده اسپادانا
مهدی بازدید : 35 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

چه دکوراسیونی را برای اتاق نشیمن خود انتخاب کنیم؟

چه دکوراسیونی را برای اتاق نشیمن خود انتخاب کنیم؟
 

دکوراسیون خانه نشان دهنده شخصیت شماست ، چیزهایی که دوست دارید ، علایق و نوع نگاه شما به جهان ، جایی که باید با آنچه که شما دوست دارید پر شود اما برای اینکه این کار را به بهترین وجه انجام دهید باید نکاتی را رعایت کنید تا هماهنگی و تعادل در فضا ایجاد کنید .

در ادامه مطالب با ما همراه باشید...

مهدی بازدید : 64 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

این مجموعه یک سری کارهای هنری کاملا دست ساز توسط هنرمند مستقر در پاریس،Benoit Jammes است که با استفاده از نوار های کاست قدیمی اثر های هنری زیبایی خلق کرده است.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------tictic-------------------------------------------------------------------------------------------------------

در ادامه مطالب با ما همراه باشید...

مهدی بازدید : 49 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

گوگل و خرید استارت آپ Bump؛ جذاب ترین راه انتقال محتوا از طریق تلفن هوشمند

گوگل و خرید استارت آپ Bump؛ جذاب ترین راه انتقال محتوا از طریق (و به) تلفن هوشمند

 
با وجود اینکه تلفن های هوشمند بیشتری امروزه به NFC مجهز می شوند تا تبادل داده و فایل بین آنها راحت تر شود، ولی قبلا دیدیم که اپل در مقابل پذیرش NFC مقاومت و در مقابل راهکار خود با نام AirDrop را معرفی کرد. حالا به نظر می رسد گوگل هم با رقیبش هم عقیده است و میخ دیگری را بر تابوت NFC کوبیده.
با استفاده از Bump (برای اندروید و یا iOS) شما می توانید به راحتی فایل ها و داده ها را بین تلفن هوشمند خود و کامپیوتر جا به جا کنید. برای انتقال فایل از تلفن هوشمند به کامپیوتر باید ۳ گام زیر را طی کنید:

و برای انتقال فایل و داده از کامپیوتر به تلفن هوشمند نیز کافی است سه گام زیر را بردارید:

بله هنوز نیاز به ضربه زدن هست، ولی دیگر NFC در کار نیست و شما می توانید عکس، فیلم و حتی افراد داخل فهرست تماس خود را بین دستگاه های انتخابی جا به جا نمایید.
همچنین برای انتقال فایل و داده بین دو تلفن هوشمند (حتی آیفون و تلفن اندرویدی) نیز تنها کافی است اپلیکیشن Bump روی هر دوی آنها نصب باشد و پس از انتخاب محتواهای دلخواه برای انتقال، دو تلفن را به هم می زنید و کار انتقال به سادگی در پس زمینه صورت می گیرد.
ساعتی قبل اعلام شد که تیم توسعه Bump به همراه دو اپلیکیشن اشتراک محتوای Bump و اشتراک عکس Flock، به تملک گوگل در آمده اند و البته هنوز کاربران می توانند از آنها استفاده کنند و زمان خاصی برای پایان سرویس دهی مشخص نشده.
گوگل نشان داده که چنین فناوری هایی را خیلی زود در دسترس کاربران خود قرار می دهد و به احتمال زیاد آن را جزئی از اندروید و سیستم عامل کروم خواهد کرد.
گفته می شود این معامله چیزی بین ۳۰ تا ۶۰ میلیون دلار برای گوگل آب خورده.

 

مهدی بازدید : 64 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

سایت craftgawker – ایده هایی برای کارهای هنری و وسایل دست‌ساز

سایت craftgawker – ایده هایی برای کارهای هنری و وسایل دست‌ساز

سایتی که امروز به شما معرفی می‌کنیم، یکی دیگه از وب‌سایت‌های زیرمجموعه gawkerverse هست که مربوط به هنرهای دستی و وسایل دست‌ساز می‌شه. این وب‌سایتcraftgawker نام داره و مثل زیرشاخه‌های دیگه‌ی gawkerverse یک گالری تصویریه که ایده‌ها و ساخته‌های مختلف رو در قالبی مرتب و آلبوم‌وار، توی خودش جا داده.

شما می‌تونید در craftgawker ایده‌های مختلفی رو پیدا کنید و از اون‌ها برای ساخت وسایل کوچک و کارهای هنری الهام بگیرید؛ از ساختن چوب الف برای کتاب‌ها گرفته تا درست کردن کیف برای گوشی موبایل‌تون یا ساختن وسایلی برای سرگرم کردن کودکان. هنر، کیف‌ها، کتاب و مجله، کودکان، پوشاک، شیشه، کاغذ، گیاه، اسباب‌بازی، زیورآلات و … دسته‌هایی هستن که در این سایت دیده می‌شن و این امکان برای کاربر وجود داره که در اون‌ها به‌طور جداگانه موردی رو جستجو کنه. با کلیک بر روی تصاویر می‌شه مستقیماً به وبلاگ یا وب‌سایت منبع سر زد و پست مربوطه رو اون‌جا مطالعه کرد. قابلیت اشتراک‌گذاری مطالب در شبکه‌های اجتماعی هم که مثل سایت‌های دیگه‌ی این مجموعه براتون وجود داره.

لینک به سایت craftgawker

مهدی بازدید : 77 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

ساکت ترین اتاق دنیا آدم را در عرض ۳۰ دقیقه دیوونه می کنه!

 

ساکت ترین اتاق دنیا آدم را در عرض ۳۰ دقیقه دیوونه می کنه!

کیه که درباره ی شلوغی و سرو صدای کوچه و خیابون غر غر نکنه و از این نترسه که یه روزی ممکنه به خاطر زندگی کردن تو شهر دیوونه بشه؟ گاهی اوقات، آدم به کمی آرامش و سکوت برای سالم موندن احتیاج داره. جایی باشه که بتونه خلوت کنه و هیچ سر و صدایی اذیتش نکنه. ولی شاید براتون جالب باشه اگه بفهمید سکوت زیادی هم به اندازه ی سر و صدای زیاد میتونه دیوونه کننده باشه! این چیزیه که دانشمندان “مینیپولیس”، با درست کردن ساکت ترین اتاق  دنیا فهمیده اند.

 

ساکت ترین اتاق جهان با درجه ی صدای -۹ دسیبل، به قدری ساکته که میتونی توش صدای جریان خونت رو بشنوی. این سکوت انقدر دیوانه کننده است که بعد از یه مدت میتونه توهم زا بشه و طولانی ترین زمانی که کسی در آن دوام آورده ۴۵ دقیقه است.

 

 

ویژگی مهم این اتاق اینه که سقف، در و دیوارهای این اتاق به جای بازتاب کردن صدا، اون رو جذب خودشون می کنن. به خاطر همین درجه ی صدای این اتاق -۹ دسیبل است، در مقایسه با درجه ی ۳۰ دسیبل  یک اتاق معمولی که ما به آن “اتاق ساکت” می گوییم. حداقل صدایی که گوش انسان میتونه بشنوه ۰ دسیبله. پس این اتاق عملا بدون صداست.

 

از این اتاق میشه برای تست صدای محصولات مختلف مثل LED ها استفاده کرد.

 

میتونید ویدیوی توضیحات علمی این اتاق رو در اینجا ببینید.

 

sg

 

rangirangi.com

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو