loading...
شرکت نوین داده اسپادانا
mohsenswa بازدید : 31 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

همانطور که تعداد عاشقان موسیقی بیشتر می شود، بنیانگذار OwnPhones و CEO ItamerJobani وقتی شنیدند که گوشی های تلفن در حین فعالیت های ورزشی می افتد ترسیدند. او یک تیم از برنامه نویسان متخصص، مهندسان الکترونیک، مدل سازان 3D و طراحان صنعتی را جمع کرده و تلاش کرد تا گوشی های تلفن وایرلس مناسب مصرف کننده تهیه کند. طراحی پرت کننده ی شخصی از دوشاخه های ساده گرفته تا زیورآلات مزین قطعاً تأثیرگذار خواهند بود.


س

همانند گوشی های تلفن معمولی، OwnPhones برای چاپ 3D براساس تصاویر ثبت شده و با استفاده از برنامه ای روی تلفن هوشمند طراحی شده است. در این مورد، یک عاشق موسیقی در موبایل نیاز دارد تا کارتی را نزدیک به هر گوش خود قرار دهد و برنامه ی iOS روی iPhone اجرا می شود (برای اندروید هم در پیش است).

هدفون سه بعدی

که سیستم های معمولی عکسی را گرفته و از آن برای درپوش چاپ 3D  استفاده می کند که در زیر antihelix قفل می شود، کاربر OwnPhones یک ویدیوی کوتاه خواهد ساخت. وقتیکه فیلم در سرور شرکت آپلود می شود به داده های 3D تبدیل شده و به عنوان الگوی هدفون داخل گوش مناسب با کار مصرف کننده استفاده می کند که کل کرنای گوش را می پوشاند و به داخل کانال گوش فشار داده می شود.

هدفون سه بعدی

Jobani می گوید« ما همچنان در حال تکمیل پروسه ی کاوش هستیم. هم اکنون ما حدود 80 درصد اندازه گیری و مساحت از روی عکسها را خودکار نموده ایم و این یک پیشرفت چشمگیر است. اگرچه می خواهیم بهتر عمل کنیم و راه حل آن برای تحلیل کامل اسکن های سه بعدی از ویدیوی دو بعدی بسیار پیچیده است. ما خطاهای معمول را با جمع آوری داده های مقایسه ای اسکن های موبایل با قابلیت تشخیص بالا تصحیح نمودیم. اگرچه این پروسه نیاز به چندین ساعت برنامه ریزی و گسترش داده های اسکن گوش با رزولوشن بالا دارد».

هدفون سه بعدی

مشتریان انواع OwnPhones ما را انتخاب می کنند، اگرچه هزاران نوع مختلف ترکیب طراحی شده است. نسخه ی Fit طراحی شده است و هرکسی می تواند از آن استفاده کند، انواع طرح Fit مدل های جدیدی را به محصول می دهد.

هدفون سه بعدی

Smart Fit همراه با یک DSP بوده که برای فیلتر کردن نویز خارجی استفاده می شود در حالیکه به برخی از صداها نیز اجازه ی عبور می دهد مثل صدای صحبت کردن یا زنگ هشدار.

ویژگی SoundScaping در برنامه ی همراه آن نیز می تواند صدا را به گوشواره برساند و دیگری را خاموش کند، بنابراین کاربران می توانند موسیقی و صدای اطراف خود را بشنوند. این مدل حالت روشنایی LED نیز دارد. شارژ باقیمانده ی باتری را نشان نمی دهد اما به افراد اطراف شما خبر می دهد که اگر می خواهید تنها باشید (قرمز شود)، سرتان شلوغ است (زرد شود) یا قادر به مکالمه هستید (سبز شود).

هدفون سه بعدی

Jewerly Collection با شکل و طرح منحصر نقره، برنج، برنز و پلاتین قدم بیشتری در این راستا برداشت. حتیجواهرات نیز می تواند به این محصول اضافه شوند.

Tunes از طریق بلوتوث 4.0 با تکنولوژی صدای aptX و سیستمی که انتظار می رود پاسخ فرکانس 20هرتز تا 20کیلوهرتز داشته باشد به OwnPhones منتقل می شود، انحراف هارمونیک آن کمتر از 3 درصد ( 1 کیلوهرتز، 1مگاوات) 100.5 دسی بل حساسیت و 16 اهم امپدانس دارد.

هدفون سه بعدی

یک میکروفون متصل در همه ی جهات برای فراهم کردن تماس هندزفری و یک باتری داخلی در هر جفت قرار داده شده که تا چهار و شش ساعت پخش با یک ساعت و نیم شارژ در میکرو USB پیش بینی شده است. هنوز پیش از ورود گوشی های وایرالس چاپ شده 3D اقداماتی باید روی آن ها صورت گیرد. برای کمک به عرضه ی نهایی OwnPhones را به Kickstarter می برند. پیش تر هم در مورد هدفون واقعی مجازی صحبت کرده بودیم که می توانید جزییات آن را از Gear VR اولین هدست واقعیت مجازی سامسونگ مطالعه کنید

 

CEO می گوید که « ما یک نمونه ی اولیه ساختیم (یک مدل چاپی fit که از ویدیوی یک iPhone محتوی بلوتوث، بلندگو، باتری و چراغ LED بدست آوردیم). همانطور که در Kickstar گفته شده، در طراحی مرحله ی نهایی ما همچنان به دنبال کاهش اندازه ی آن در تولید بعدی بودیم».

 

هدفون سه بعدی

نمونه ی کارکرده ی بالا به اندازه ی یک چهارم US است اگرچه کمی کوچکتر بوده و با همه ی وسایل الکترونیکی همراهی می کند و نام ItmarJobani یک دیسک سیاه را می چرخاند که نشان دهنده ی چراغ LED در هنگام روشن شدن است. برخی از واحدهای آلفا تولید شده و در گوش تست کنندگان گوشی قرار می گیرد.

سطح اولیه هزینه ی واحدهای خط تولید برای مدل Fit 149دلار آمریکا و برای واحدهای Jewerly 299 دلار است. شرکت از طراحان خواسته است که عضو پروسه ی OwnPhones شده و آنچه را مورد درخواست است به شکل خصوصی طراحی کنند. عضویت برنامه ی طراح تا 499 دلار می رسد.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، OwnPhones خواهد توانست از ماه آوریل 2015 وارد بازار شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو