loading...
شرکت نوین داده اسپادانا
mohsenswa بازدید : 29 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

با Storm Live Wallpaper می توانید پس زمینه گوشی اندروید خود را طوفانی کنید و گوشی خود را از یک نواختی در آورید ! از قابلیت های کلیدی Storm Live Wallpaper میتوان به ۱۰ لایو والپیپر متفاوت ، گرافیک اچ دی ، سازگاری با ۹۹% گوشی های اندرویدی ، غیر فعال شدن لایو والپیپر در هنگام کار نکردن با گوشی و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این لایو والپیپر به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

mohsenswa بازدید : 30 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

همانطور که تعداد عاشقان موسیقی بیشتر می شود، بنیانگذار OwnPhones و CEO ItamerJobani وقتی شنیدند که گوشی های تلفن در حین فعالیت های ورزشی می افتد ترسیدند. او یک تیم از برنامه نویسان متخصص، مهندسان الکترونیک، مدل سازان 3D و طراحان صنعتی را جمع کرده و تلاش کرد تا گوشی های تلفن وایرلس مناسب مصرف کننده تهیه کند. طراحی پرت کننده ی شخصی از دوشاخه های ساده گرفته تا زیورآلات مزین قطعاً تأثیرگذار خواهند بود.


mohsenswa بازدید : 34 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

روبات های انسان نما همچنان در حال پیشرفت هستند و آسیموی هوندا نیز یکی از آن هاست. اولین روبات دوپای هوندا در سال 1986متولد شد و تا کنون مدل های پس از آن پیشرفت زیادی داشته اند. امروزه آخرین نسخه ی ارائه شده ی آن خودکار، هوشمند و پاسخگو است. افزایش اطلاعات در علم رباتیک و توانایی نشر آن منجربه گسترش روبات های انسان نما شده است. روبات هایی همچون 3D-printed Poppy و German Aerospace Center’s TORO اخیراً ساخته شده اند اگرچه تعداد کمی از آن ها نزدیک به 30 سال میراث هوندا آسیمو را دارند.

بقیه در ادامه مطلب

mohsenswa بازدید : 39 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

از ساعت های هوشمند گرفته تا حلقه های متصل ( connected rings )؛ مردم به دنبال راهی برای تلفیق و ادغام و یکپارچه سازی کامپیوترهای پوشیدنی با لوازم جانبی روزمره خود هستند. سهولت این هایپر-اتصال توسطWill Miller کارآفرینی در بندر سیدنی مطرح شد کسی که یک کمپین کمک های مالی اجتماعی را برای کلاه بیسبالی با قابلیت بلوتوث که امکان کنترل صوتی دستگاه های جفت شده (pair) را می دهد، راه انداخت.

mohsenswa بازدید : 34 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

با توجه به اینکه کاربران جیمیل روز به روز بیشتر می شوند، و حتی برخی از افراد دارای اکانت های مختلفی می باشند! از طرفی کاربران بیشتر بهدستگاه های هوشمند همراه نظیر تبلت و گوشی ها روی آورده اند گوگل برای حفظ این کاربران نظیر بسیاری از شرکت ها باید تدابیر دیگری می اندیشید و اپلیکیشن Gmail یکی از بهترین تصمیمات آن ها بود که مدت هاست تولید و ارائه شده است.

بقیه در ادامه مطلب

mohsenswa بازدید : 29 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

سربند Fove که مجهز به صفحه نمایش است امکانات تکنولوژی ردیابی چشمی را گسترش می دهد.

به سال 2011 برمیگردیم، گوگل امتیاز سیستم رمز گشایی Google Glass را گرفت که این سیستم قابلیت استفاده از تکنولوژی ردیابی چشمی را داشت. راه اندازان Fove در توکیو بر این باورندکه ترکیب سربند مجهز به صفحه نمایش (HDM) و تکنولوژی ردیابی چشمی کاربردهای گسترده تری دارد و فقط چنین دستگاه ها با هدف بازار مصرف کننده کار می کنند. ظاهرا با شرکت مایکروسافت توافق شده که در اوایل این ماه سرمایه گذاری تسریع کننده ای در لندن داشته باشند.

بقیه خبر در ادامه مطلب

mohsenswa بازدید : 26 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

حتما می دانید که Private Tab امکانی است که در مرورگر فایرفاکس برای حالت خصوصی ارائه می شود! بدین معنی که شما هر بار بخواهید به سایتی بروید که نخواهید کوکی هایی از شما ثبت شود، یا اینکه تراکنش های مالی ای انجام دهید که اطلاعاتتان ثبت نشود از Private Tab استفاده می کنید! کافیست روی علامت فایرفاکس راست کلیک کنید و این گزینه را انتخاب کنید! البته در مرورگرهای دیگر هم این امکان با نام های دیگری وجود دارد.

اما اگر شرایط وب گردی شما به گونه ای است که باید از اطلاعاتتان مراقبت کنید و یا اینکه تمام وب گردی های تان را در کافی نت انجام می دهید خوب است این پنجره بیشتر و بهتر در دسترس شما قرار گیرد!

افزونه Private Tab که برای فایرفاکس طراحی شده است به شما کمک می کند که بتوانید در حالت عمومی فایرفاکس، حالت خصوصی را باز کنید!

اگر آخرین نسخه فایرفاکس را نصب کرده اید بخش منو ها و تنظیمات را اگر باز کنید Private Tab را به صورت زیر مشاهده می کنید:

mohsenswa بازدید : 29 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

از لنزی که حس لامسه را به قرنیه می برد تا یک حلقه پرینت شده سه بعدی که متن را با صدای بلند (در زمان واقعی) می خواند، پیشرفت هایی در تکنولوژی راه های مبتکرانه ای را برای استفاده از محتوای چاپ شده در افرادی که مشکل بینایی دارند، باز کرده است.

محققانی از دانشگاه کرتین استرالیا، یک دستگاه خواننده ارزان قیمت معرفی کرده اند که اطلاعات گرافیکی را پردازش کرده و به نابینایان اجازه می دهد تا اسنادی مانند صورت حساب، فیل PDF و نامه های بانکی و گرافیکی را تحلیل کنند.

بقیه در ادامه مطلب

mohsenswa بازدید : 33 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

مطابق اخبار منتشر شده، مریخ نورد کاوشگر ناسا دومین سال حضور خود در مریخ را جشن می گیرد. در 5 آگوست 2012 ساعت pm10:30 (6 آگوست، GMT5:31 ) PDT فضا پیمای بدون سرنشین ، در دهانه گیل در بردبری فرود آمد و برای ماموریتی چندساله در جستجوی مناطقی که می تواند یا ممکن است در آن حیات وجود داشته بتشد ، شروع به کار کرد و اکنون آماده است تا برای سه سال این کار را ادامه دهد.

بقیه در ادامه مطلب

mohsenswa بازدید : 25 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

مشکلی که سالهاست وجود داشته است؛ شما می خواهید در عکسی باشید که توسط گوشی هوشمند خودتان به طور اتوماتیک گرفته اید اما تکیه گاهی برای قرار دادن گوشی خود نداشته اید یا نمی توانستید مشاهده کنید که عکس شما چگونه خواهد شد.

به ادامه بروید

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو